اخلاقی: بعد از جام تختی دو تیم آسیایی و غیرآسیایی انتخاب می کنیم

به گزارش مسافرت رو، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: یک تیم از جام تختی باید برای رقابت های هندوستان (آسیایی) انتخاب گردد و طبیعتا یک تیم غیرآسیایی هم خواهیم داشت.

اخلاقی: بعد از جام تختی دو تیم آسیایی و غیرآسیایی انتخاب می کنیم

از سفر با تور پاتایا لحظه آخری لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

حبیب اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اهمیت رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در شناسایی تیم ملی گفت: منتظر برگزاری رقابت ها در شیراز هستیم، بعد از این رقابت ها استارت کارمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک می زنیم. یک تیم از جام تختی باید برای رقابت های هندوستان (آسیایی) انتخاب گردد و طبیعتا یک تیم غیرآسیایی هم خواهیم داشت چون فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده باید در دو رقابت گزینشی شرکت کنیم.

وی در خصوص اینکه کادرفنی تیم ملی چقدر امیدوار است که سه سهمیه باقی مانده المپیک را به دست آورد، توضیح داد: ما باید در 67، 87 و 97 کیلوگرم سهمیه بگیریم. در 87 و 97 کیلوگرم بیشتر کشتی گیران آسیایی سهمیه المپیک را گرفته اند و به همین دلیل شانس ما در گزینشی اول که مربوط به قاره آسیا است، برای کسب این دو سهمیه زیاد است. در 67 کیلوگرم نیز باید ببینیم چه نتایجی در جام تختی رقم می خورد و چه نفراتی می توانند نظر کادرفنی تیم ملی را جلب نمایند. بعد از آن نیز شرایط نفرات در اردو مورد آنالیز قرار می گیرد.

اخلاقی تاکید نمود: اردوی آماده سازی تیم ملی از روز 10 بهمن، چند روز بعد از جام تختی در تهران شروع می گردد تا رسما استارت کارمان را برای حضور در مسابقات پیش رو بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 763

به "اخلاقی: بعد از جام تختی دو تیم آسیایی و غیرآسیایی انتخاب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: بعد از جام تختی دو تیم آسیایی و غیرآسیایی انتخاب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید