اجرای 210 ساعت آموزش تخصصی در حوزه میراث فرهنگی در خراسان شمالی

به گزارش مسافرت رو، معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی از اجرای 210 ساعت آموزش تخصصی در راستای پیشبرد اهداف اداره کل استان در سال 98 اطلاع داد.

اجرای 210 ساعت آموزش تخصصی در حوزه میراث فرهنگی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز چهارشنبه 20 فروردین ماه 99 بابیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به وجود موضوعات متعدد در حوزه میراث فرهنگی و همچنین ضرورت بهره گیری از آموزش های کاربردی برای رشته های تخصصی، دوره های آموزشی طی سال گذشته برنامه ریزی شد.

او اضافه نمود: این آموزش ها در راستای پیشبرد اهداف میراث فرهنگی و معرفی، حفاظت و بازسازی میراث منقول و غیرمنقول و همچنین توجه به میراث طبیعی و ناملموس، برای کارکنان حوزه معاونت میراث فرهنگی برگزار گشت.

معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی اجرای تورهای آموزشی، حفاظت پیشگیرانه اثر و بازسازی حین کاوش، آشنایی با استانداردهای بسته بندی اشیاء و مدارک، برگزاری دوره آموزش تخصصی آشنایی با نظام فنی و اجرایی، آموزش تخصصی هزینه یابی پروژه ها، آموزش تخصصی آشنایی با مبانی معماری و شهرسازی، اصول نقشه خوانی و آشنایی با روش های غیر مخرب در نمونه برداری از مصالح را ازجمله عناوین دوره های آموزشی برگزارشده برشمرد.

او مطرح نمود: ازآنجاکه آموزش یکی از ابزارهای ضروری برای توسعه پایدار و توانمندسازی کارکنان برای انجام وظایف ذاتی به شمار می رود، تداوم این آموزش های تخصصی و کسب توانایی های علمی و کارآمد برای امسال نیز برنامه ریزی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1016

به "اجرای 210 ساعت آموزش تخصصی در حوزه میراث فرهنگی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 210 ساعت آموزش تخصصی در حوزه میراث فرهنگی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید