شروع احداث کمپ گردشگری در گلمکان چناران

به گزارش مسافرت رو، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: عملیات بازسازی کمپ گردشگری گلمکان برای تقویت زیرساخت های گردشگری در جهت چشمه سبز شروع شد.

شروع احداث کمپ گردشگری در گلمکان چناران

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان مقدم اضافه کرد: عملیات بازسازی این کمپ با اعتباری بیش از 2میلیارد ریال و از محل اعتبارات اداره کل استان آغاز شد.

او ادامه داد: ایجاد سکوی نشیمن و احداث سرویس بهداشتی از مهم ترین عملیات بازسازی است که با مشارکت شهرداری گلمکان انجام خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران اضافه کرد: دریاچه چشمه سبز از جاذبه های گردشگری شهر گلمکان واقع در شهرستان چناران است، این دریاچه حدود 20 کیلومتری گلمکان و 50 کیلومتری غرب شهر مشهد، دریکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود واقع شده است.

او اظهار کرد: این دریاچه کوهستانی که در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا واقع شده است، 15 هکتار مساحت دارد و از آب آن برای آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی استفاده می گردد.

بیش از 30 اثر شناسایی شده و پنج اثر ثبتی در شهرستان چناران واقع شده است. حسینیه گلمکان، مقبره عبدالرحمن گهواره گر، چشمه سبز گلمکان و اذان آقاتی ازجمله مهم ترین آثار ثبتی در شهرستان چناران است که هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 565

به "شروع احداث کمپ گردشگری در گلمکان چناران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع احداث کمپ گردشگری در گلمکان چناران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید