آریزو 5 اسپرت در راه بازار ایران

به گزارش مسافرت رو، این سدان در ابتدای امسال به صورت رسمی رو نمایی و به بازار خواهد آمد.

آریزو 5 اسپرت در راه بازار ایران

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو تازه ام وی ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران این سدان اسپرت، نسخه به روز رسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات تازه انتظار می رو توجه بسیاری را در میان خودرو های هم رده به خود جذب کند. این سدان در ابتدای امسال به صورت رسمی رو نمایی و به بازار خواهد آمد.

از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می توان به جلو پنجره تازه به کار رفته در این خودرو و بعلاوه دیفیوزرهای تازه عقب اشاره نمود که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان تازه ام وی ام بخشیده اند. از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و ... اشاره نمود.

از موارد دیگر نیز می توان تودوزی تازه این خودرو که با نسخه قبلی این خودرو فرق دارد را برشمرد. بعلاوه طراحی داخلی تازه و استفاده از رنگبندی های خطی در آریزو اسپرت را نیز می توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.

آریزو 5 اسپرت همانند آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می برد که به وسیله گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد و می توان گفت این خودرو، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر هوادار ام وی ام است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2301

به "آریزو 5 اسپرت در راه بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آریزو 5 اسپرت در راه بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید