آرسنال 3 - 1 چلسی؛ لمپارد فرشته نجات میکل آرتتا

به گزارش مسافرت رو، آرسنال در یک بازی پر فراز و نشیب و پیروز شد با نتیجه 3-1 چلسی را شکست دهد.

آرسنال 3 - 1 چلسی؛ لمپارد فرشته نجات میکل آرتتا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسنال امشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس و در چهارچوب دربی لندن میزبان چلسی بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود توپچی ها پایان یافت.

کار متعادل شروع شد اما این چلسی بود که در دقیقه 13 اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد. ضربه ایستگاهی میسون مونت با اختلافی اندک و مماس با تیر دروازه به بیرون رفت تا کار بدون گل دنبال گردد.

در دقیقه 33 آرسنال پیروز شد به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. کیران تیرنی بعد از ورود به محوطه جریمه چلسی با خطای ریس جیمز روبرو شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. الکساندر لاکازت پشت توپ ایستاد و پیروز شد دروازه چلسی را باز کند تا کار 1-0 گردد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، آرسنال به یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه دست یافت. گرانیت ژاکا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه چلسی را باز کرد تا تیم آرتتا با پیروزی 2-0 راهی رختکن گردد.

چلسی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کند اما بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه آرسنال توپ توسط مدافعان این تیم برگردانده شد.

در دقیقه 56 آرسنال پیروز شد گل سوم خود را به شکلی عجیب وارد دروازه چلسی کند. در حالی که به نظر می رسید بوکایو ساکا قصد ارسال توپ روی دروازه را دارد اما ضربه او به شکلی جالب وارد دروازه شد تا نتیجه 3-0 گردد.

در دقیقه 64 آرسنال تا آستانه به ثمر رساندن گل چهارم نیز پیشرفت اما ضربه گابریل مارتینلی با مهار خوب ادوارد مندی همراه بود.

در دقیقه 80 چلسی می توانست یکی از گل ها را جبران کند اما ضربه سر ستاره انگلیسی این تیم یعنی تامی آبراهام با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه 83 ادوارد مندی مرتکب یک اشتباه عجیب شد و توپ را در اختیار الکساندر لاکازت قرار داد اما این بازیکن در مسافی تقریباً تک به تک پیروز نبود و توپ راهی کرنر شد. این ضربه کرنر نیز بسیار خطرناک بود و محمد الننی روی یک کش و قوس توپ را به تیر دروازه کوبید.

در دقیقه 85 چلسی پیروز شد یکی از گل ها را توسط تامی آبراهام جبران کند اما داور آفساید اظهار داشت. با این حال VAR به صحنه ورود کرد و معین شد گل چلسی در شرایط سالم به ثمر رسیده تا نتیجه 3-1 گردد.

در دقیقه 90 چلسی به یک ضربه پنالتی دست یافت؛ جایی که پابلو مارین روی میسون مونت مرتکب خطای پنالتی شد؛ جورجینیو پشت توپ ایستاد اما ضربه او به شکلی فوق العاده توسط برند لنو مهار شد و در ادامه نیز اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا کار با همان نتیجه 3-1 تمام گردد و آرسنال به یک پیروزی مهم و حیاتی دست پیدا نموده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1477

به "آرسنال 3 - 1 چلسی؛ لمپارد فرشته نجات میکل آرتتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 3 - 1 چلسی؛ لمپارد فرشته نجات میکل آرتتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید