نعمتی و بیرانوند در جمع برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان

به گزارش مسافرت رو، هافبک و دروازه بان تیم پرسپولیس در جمع 10 بازیکن برتر هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

نعمتی و بیرانوند در جمع برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، در نهایت دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار گردید و تیم های پرسپولیس و کاشیما با برتری برابر حریفانشان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی دیدار نهایی شدند.

مطابق هفته های قبل، برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان معرفی شدند که در صدر این فهرست 10 نفره نام دژان دامیانوویچ مهاجم مونته نگرویی تیم سوون سامسونگ دیده می گردد که با گلزنی برابر کاشیما تعداد گلهایش را در لیگ قهرمانان به عدد 37 رساند تا به صورت مشترک برترین گلزن تاریخ این رقابت ها باشد.

لیم سانگ هیوب از سوون سامسونگ و سرجینیو از کاشیما در رده هاای دوم و سوم قرار دارند.

سیامک نعمتی زننده گل ارزشمند برابر السد قطر با 7.1 در رده چهارم نهاده شد. او 58 بار در این دیدار صاحب توپ شد و 3 خلق موقعیت نیز داشت. همچنین علیرشا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس نیز که دور قبل بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان شده بود، با امتیاز 6.8 در رده ششم نهاده شدت.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما به صورت رفت و برگشت خواهد بود و دیدار رفت شنبه هفته آینده به میزبانی تیم کاشیما برگزار خواهد شد.

این دو تیم برای اولین بار است که به فینال لیگ قهرمانان راه می یابند و به همین خاطر تیم قهرمان نیز برای اولین بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر می برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 139

به "نعمتی و بیرانوند در جمع برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی و بیرانوند در جمع برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید