پرسپولیس امشب در چه صورتی به عنوان تیم اول صعود می نماید؟

به گزارش مسافرت رو، باشگاه پرسپولیس امشب می تواند به اولین تیمی تبدیل گردد که توانسته جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را کسب نموده باشد

پرسپولیس امشب در چه صورتی به عنوان تیم اول صعود می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 است که توانسته در خاتمه دور رفت مسابقات مرحله گروهی، حد بیشتر امتیازات را جمع آوری کند و با 9 امتیاز پس از خاتمه سه مسابقه، در صدر جدول گروه پنجم قرار داشته باشد.

این در حالی است که ممکن است همین امشب سرخ پوشان جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را کسب نمایند.

در نسخه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها تیم های صدرنشین 10 گروه همراه 6 تیم برتر دوم جواز حضور در دور حذفی مسابقات را کسب خواهند کرد و این موضوع کمی کار را برای حضور تیم ها در مرحله یک هشتم سخت می نماید.

در حال حاضر پرسپولیس با سه پیروزی در گروه پنجم صدرنشین است. الوحده امارات با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی 4 امتیازی است و در رده دوم گروه قرار گرفته است. گوا با دو تساوی و یک شکست سوم است و تیم الریان قطر با دو شکست و یک تساوی و با یک امتیاز قعر نشین گروه پنجم است.

سرخپوشان در صورت پیروزی در ملاقات امشب برابر گوا که اولین جدال آنها در دور برگشت مسابقات مرحله گروهی نیز محسوب می گردد 12 امتیازی خواهند شد و در صورتی که الوحده امارات به هر دلیلی در ملاقات امشب تیمش برابر الریان امتیاز از دست دهد، شاگردان یحیی گل محمدی صعودشان را در فاصله دو هفته مانده به خاتمه مسابقات مرحله گروهی قطعی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1674

به "پرسپولیس امشب در چه صورتی به عنوان تیم اول صعود می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس امشب در چه صورتی به عنوان تیم اول صعود می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید