5 رنگ رژلب مجذوب کننده و پراستفاده که هر خانمی باید داشته باشد

به گزارش مسافرت رو، رنگ رژلب تکمیل کننده یک میکاپ است. بسته به سبک آرایش، انتخاب درست رنگ رژ لب می تواند ظاهر میکاپ شما را کامل کند یا هماهنگی آن را از بین ببرد. چه قرار باشد در یک رویداد رسمی شرکت کنید، چه در حال آماده شدن برای یک شام صمیمانه باشید یا می خواهید به زندگی روزمره خود رنگ تازه ای ببخشید، انتخاب رنگ رژلب مناسب بسیار مهم است.

5 رنگ رژلب مجذوب کننده و پراستفاده که هر خانمی باید داشته باشد

رژلب تاریخچه غنی و مجذوب کنندهی دارد و از جمله لوازم آرایشی است که قدمت آن به تمدن های باستانی بازمی گردد. با گذشت زمان بسیار، رژلب همچنان یک آیتم ضروری در کیف آرایش هر خانمی به شمار می رود. زیرا این قدرت را دارد که ظاهر شما را متحول کند، اعتماد به نفس شما را تقویت و سبک شخصی شما را بیان کند. مهم نیست چقدر زمان بگذرد، بعضی از رنگ رژلب ها هرگز از چرخه مد خارج نمی شوند. در ادامه پنج رنگ رژلب را معرفی خواهیم کرد که همواره تأثیرگذار هستند و به راحتی با حال و هوا و فضای رویداد های مختلف هماهنگ می شوند.

1. قرمز کلاسیک

قرمز کلاسیک جایگاه ویژه ای در میان طیف گسترده رنگ های رژلب دارد. این رنگ خیره کننده دهه هاست که محبوبیت خود را در میان خانم ها حفظ نموده است و به این زودی ها قدیمی نمی گردد. رژلب قرمز کلاسیک چیز های زیادی در خصوص یک زن می گوید. این به سادگی نشان می دهد که خانمی که این رنگ را برای رژلب انتخاب نموده است، قدرتمند، جسور و پیچیده است. بنابراین شما هرگز نمی توانید با رنگ قرمز کلاسیک اشتباه کنید.

قرمز کلاسیک برای مناسبت های رسمی، مهمانی های شبانه یا یک قرار صمیمانه بیرون از شهر عالی است. هماهنگی رژلب قرمز با یک خط چشم جسورانه مشکی سبب می گردد تا لب هایتان در مرکز توجه قرار گیرند. این طیف رنگی رژلب پوست شما را روشن تر می نماید و دندان های شما را کمی سفیدتر از آنچه هست نشان می دهد. توصیه می گردد انواع رژلب های مات و درخشان در طیف های مختلف قرمز را امتحان کنید تا برترین گزینه مطابق با رنگ پوست خود را بیابید.

2. نود

طیف رنگ های نود در رژلب از آن دسته رنگ هایی هستند که در سال های اخیر به محبوبیت بالایی دست پیدا نموده اند. رژلب نود یک رژ لب همه کاره است که هم برای مناسبت های غیررسمی و هم مکان های حرفه ای کاربرد دارد. بعلاوه برای استفاده روزمره هم ایدئال است، زیرا مجذوب کنندهیت لب های شما را به شکل ظریفی افزایش می دهد.

رژلب نود را می توان بسته به مناسبت در طیف های مختلف از نود با ته رنگ صورتی گرفته تا نود با ته رنگ قهوه ای استفاده کرد. قطعا پیدا کردن رژلب نود متناسب با رنگ پوست همواره کار آسانی نیست، اما باید در امتحان کردن انواع رژلب های نود شکیبا باشید تا برترین مطابقت را پیدا کنید چرا که در این طیف رنگ، قطعا برای هر تناژ پوستی، رنگ نود منحصر به فرد و هماهنگی وجود دارد.

نود با هر رنگ پوست و هر لباسی به خوبی هماهنگ می گردد. به همین علت این رنگ رژلب برای زمانی که می خواهید آرایش چشم یا استایل لباس شما نقطه کانونی باشد، برترین گزینه است.

3. قهوه ای

محبوبیت رنگ قهوه ای در دنیای رژلب ها چیز جدیدی نیست. این رنگ رژلب به ویژه رنگ قهوه ای تیره و مات، از دهه 90 به تدریج به دنیای مد حال حاضر بازگشته است. می توانید طیف روشن آن را برای روز امتحان کنید و برای شام خود کمی به رنگ قهوه ای عمق ببخشید. رژلب قهوه ای برترین انتخاب برای رنگ های مختلف پوست است. به همان میزان که رژلب قرمز ممکن است مناسب رویداد های شاد و قرار های شبانه باشد، رژلب قهوه ای هم مجذوب کننده و اسرارآمیز به نظر می رسد و سطح آرایش شما را به راحتی بالا می برد.

اگرچه قهوه ای شکلاتی با رنگدانه هایی غنی و عمیقی که دارد، محبوب ترین طیف در رژلب های قهوه ای به شمار می رود اما چه رژلب مایع و براق را بپسندید و چه رژ جامد مات، استفاده از طیف قهوه ای یک ترند جاودانه و شگفت انگیز است که نباید آن را دست کم بگیرید.

4. صورتی طبیعی

رژلب صورتی طبیعی یا همان رنگ لب، برای روز هایی که یک آرایش ساده و مینیمال را ترجیح می دهید و بعلاوه محل کار مناسب است. صورتی ملایم که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک باشد یاری می نماید تا ظاهر طبیعی لب هایتان را به شکل سرزنده تر و بهتری حفظ کنید. می توانید رژلب صورتی ماتی پیدا کنید که فقط یک سایه تیره تر از رنگ لب شما باشد تا در عین طبیعی بودن مجذوب کننده به نظر برسید.

5. بورگاندی تیره

بورگاندی تیره، رنگی مجذوب کننده و خیره کننده برای فصول سرد پاییز و زمستان است. طیف روشن تر این رنگ دقیقا اثر جسورانه و مجذوب کننده یک رژ لب قرمز را دارد. با این حال تناژهای تیره تر آن، ظاهری جدی تر و قدرتمندتر القا می نماید. کشیدن یک رژلب بورگاندی تیره می تواند آرایش شما را کاملا بر لب ها متمرکز کند. این رنگ با سایه چشم طلایی بسیار عالی و مجذوب کننده به نظر می رسد.

اگرچه بورگاندی تیره برترین هماهنگی و مجذوب کنندهیت را با تناژ پوستی بسیار روشن دارد، اما طیف وسیع آن برای رنگ پوست تیره هم انتخابی عالی خواهد بود. یادتان باشد که هنگام استفاده از این رنگ رژلب باید به میزان انتخاب رژلب قرمز کلاسیک، جسور و بی پروا باشید چرا که شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد.

چطور رژلب متناسب با رنگ پوستم انتخاب کنم؟

وقتی نوبت به یافتن طیف رنگی رژلب مناسب با رنگ پوست می رسد، درک ته رنگ پوست بسیار مهم است. ته رنگ ها به طیف ظریف رنگ زیر سطح پوست شما اشاره دارد و می توان آن ها را به سه گروه اصلی سرد، گرم و خنثی طبقه بندی کرد. تعیین ته رنگ می تواند به شما در انتخاب رنگ هایی که تکمیل کننده پوست و زیبایی طبیعی شما هستند یاری زیادی کند.

به طور کلی ته رنگ های سرد معمولا با رژلب هایی به رنگ توت، آلو و رژ لب های قرمزی که ته رنگ آبی یا بنفش داشته باشند، هماهنگی دارند. پوست با ته رنگ گرم با رژلب هایی در طیف رنگی قرمز های مرجانی، هلویی و آجری گرم هماهنگی بی نظیری ایجاد می نماید. ته رنگ های خنثی قابلیت تطبیق پذیری را با طیف وسیعی از رنگ های رژلب از جمله نودهای با ته رنگ صورتی، ارغوانی و قرمز های کلاسیک دارند.

3 نکته ضروری برای اجرای حرفه ای تر رژلب

استفاده از این 3 نکته به داشتن یک آرایش لب حرفه ای بسیار یاری می نماید.

لایه برداری

برای داشتن رژلبی حرفه ای و بی نقص، باید قبل از استفاده از رژ لب، لب های خود را لایه برداری نموده و سطح پوستی صاف و یکنواخت ایجاد کنید. برای از بین بردن هرگونه پوست خشک و پوسته پوسته های لب، می توانید به آرامی لب های خود را با یک اسکراب شکر خانگی بشویید یا از یک مسواک نرم برای از بین بردن پوست های مرده بهره ببرید. در مرحله بعد، از یک بالم لب آبرسان برای مرطوب کردن و تغذیه لب های خود یاری بگیرید تا یک پایه نرم و لطیف برای کشیدن رژلب ایجاد کنید.

کشیدن خط لب

کلید استفاده از رژلب، دقت و کنترل است. با خط لبی که با رنگ رژلب شما مطابقت دارد یا کمی تیره تر است، مرز لب های خود را تعیین کنید. کشیدن خط لب و هماهنگ کردن آن با رژلب برای داشتن یک آرایش لب حرفه ای و مجذوب کننده بسیار لازم است.

تثبیت

برای ماندگاری بیشتر رژلب در طول روز، بهتر است لب های خود را پس از استفاده از رژلب با دستمال پاک کنید تا رژ اضافی جذب دستمال گردد. این به تنظیم رنگ و تثبیت رژلب روی لب ها یاری می نماید. بعلاوه برای افزایش ماندگاری می توانید قبل از استفاده از رژ، از پرایمر لب بهره ببرید. این کار یک پایه صاف ایجاد می نماید و به تثبیت بهتر رنگ رژ روی لب ها یاری می نماید.

منابع: modelrocklashes, maybelline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2370

به "5 رنگ رژلب مجذوب کننده و پراستفاده که هر خانمی باید داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رنگ رژلب مجذوب کننده و پراستفاده که هر خانمی باید داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید