10 مکان ممنوعه دنیا که هیچ گردشگری اجازه ورود به آن ها را ندارد

به گزارش مسافرت رو، زمین پر از راز های نهفته و راه های نرفته و شگفت آوری است که منتظر کشف شدن هستند و شرط اول برای پیمودن این راهها، داشتن یک روحیه ماجراجویانه است.

10 مکان ممنوعه دنیا که هیچ گردشگری اجازه ورود به آن ها را ندارد

مکان های خطرناک، حفاظت شده و خاص زیادی برای دیدن وجود دارد که در ادامه قصد داریم تعدادی از این مکان های ممنوعه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

10. RAF Menwith Hill

RAF Menwith Hill یکی از پایگاه های نیروی سلطنتی بریتانیاست. این مرکز مسئولیت جمع آوری اطلاعات مخابراتی و ارتباطی و عملیات جاسوسی برای بریتانیا و ایالات متحده را انجام میدهد. بدین معنا که اگر توطئه ای در کار باشد و یا موشکی در هر جایی شلیک گردد، پیش از همه RAF خبر دار میگردد.

9. مرکز داده های گوگل

مرکز داده های گوگل اولین مرکز داده های گوگل است که حاوی اطلاعات حساس در خصوص خیلی از انسان ها است و به شدت از آن محافظت میگردد.

8. Bohemian Grove

Bohemian Grove اعضای خود را از بین افراد قدرتمند انتخاب میکند و اعضای خود را از بین افراد قدرتمند انتخاب میکند و افراد معمولی جایی در آن ندارند. اعضای آن معمولا از بین رئیس جمهور ها و مدیران کمپانی های بسیار عظیم نفتی و مالی هستند. این باشگاه هر سال یک جشن عظیم راه میندازد که خوانندگان معروف در این جشن به هنرنمایی میپردازند و فقط مخصوص اعضاست.

7. آرشیو سری واتیکان

در آرشیو سری واتیکان لیست مکاتبات و اسناد مربوط به دولت واتیکان و شخص پاپ نگه داری میگردد. این آرشیو در یک کتابخانه بسیار عظیم قرار گرفته است و گفته میگردد که اگر قفسه های این کتابخانه را در کنار هم قرار دهیم، طول آن به هشتاد و پنج کیلومتر میرسد. در این آرشیو از زمان بسیار قدیم نگه داری میگردد، ولی اسنادی که بعد از سال 1939 جمع آوری و نگه داری میگردد، فوق سری بوده و هیچ کس اجازه بازدید از آن را ندارد. فقط افراد خاصی میتوانند از اسنادی قدیمی تر بازدید کنند.

6. Lascaux

Lascaux نام مجموعه ای از غار های مختلف در جنوب غربی فرانسه است. به گفته برخی تعدادی از بهترین آثار ها با قدمت 17000 هزار سال وجود دارد. این غار ها قبلا برای دیدن مردم و کارشناسان باز بوده، ولی در حال حاضر هیچ کسی حق بازدید از آن ها را ندارد. حتی کارشناسان علمی و باستانی.

5. ایستگاه زمینی پاین پگ

ایستگاه زمینی پاین پگ در استرالیا قرار گرفته است. این ایستگاه سری توسط آمریکا و دولت استرالیا اداره میگردد و می گویند که اداره کننده اصلی این ایستگاه کسی نیست جز CIA.

4. Metro 2

مترو 4. Metro 2 در روسیه قرار گرفته است که در زمان ژوزف استالین ساخته شده. این مترو قبلا توسط ک گ ب شوروی استفاده میشده و گمان میرود در حال حاضر این مکان توسط سازمان برنامه های خاص، هیئت مدیره ریاست جمهوری و وزارت دفاع روسیه اداره میگردد.

3. Pyongyang

اتاق شماره 39 در پیونگ یانگ یک دفتر مخفی رهبر کره شمالی است که گمان میرود در ان اتاق عملیات پولشویی ارز های خارجی برای رهبر کره شمالی انجام میگردد و طبق برخی گفته ها، رهبر کره شمالی از این اتاق، عملیا قاچاق مواد مخدر را نیز راهنمایی میکند.

2. Mezhgorye

شهر Mezhgorye در روسیه واقع شده است که یک شهر ممنوعه میباشد. گفته میگردد پایگاه سری اتمی روسیه در این مکان است. دو گردان نظامی در این شهر مستقر است تا چشم کنجکاوان را دور نگه دارد.

1. منطقه 51

1. منطقه 51 در ایالت نوادا قرار گرفته است. میگویند بیشتر آزمایشات نظامی سیستم های نوین پروازی و جنگ افزار های فوق پیشرفته آمریکا در این مکان انجام میگردد. هیچ کس نمیداند که در این مکان چه میگذرد. چون حتی کارکنان آنجا هم با دنیای بیرون هیچ تماسی ندارند. خیلی ها باور دارند که در منطقه 51، بقایای یک سفینه فضایی کرات دیگر وجود دارد که در سال 1947 در ایالت نیومکزیکو سقوط نموده و به این مکان آورده شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1710

به "10 مکان ممنوعه دنیا که هیچ گردشگری اجازه ورود به آن ها را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان ممنوعه دنیا که هیچ گردشگری اجازه ورود به آن ها را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید