گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم

به گزارش مسافرت رو، سرمربی منچسترسیتی از شکست دادن قهرمان فصل جاری لیگ برتر انگلیس ابراز خوشنودی کرد.

گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ثبت نام در کالج های انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک ملاقات برگزار گردید که در آن منچسترسیتی در خانه با 4 گل حریفش لیورپول را که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی نموده بود شکست داد. با این نتیجه شانس لیورپول برای رسیدن به رکورد 100 امتیاز منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس کم شده است و این تیم دیگر جای اشتباه ندارد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از رجحان قاطع تیمش در این ملاقات گفت: ما قهرمان این فصل لیگ برتر را شکست دادیم ، یک تیم برجسته. ما از بازی نمی ترسیدیم. آنها نیز جسورانه بازی کردند.

من سبک بازی تیمم را در هر بازی دوست دارم. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم ، ریسک کنیم. لیورپول با فشار زیاد که در حمله و پرس می آورد، بهترین تیمی است که تا به امروز در زندگی ام با آن روبرو شده ام. ما شهامت بازی در فضاهای کوچک را داشتیم. این برای کسب رجحان و پیروزی مهم است. بازیکنان لیورپول بسیار متمرکز بودند و به همین خاطر توانستند به آنچه که می خواهند برسند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من یک نگرش درخشانی از بازیکنام دیدم - پسرانی را دیدم که با همه چیز می جنگند. من نمی خواهم هیچ حرف اشتباهی را بگویم اما فکر می کنم گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس استعداد باورنکردنی برای تیم ملی دارد. من بسیاری از بازیکنان را در زندگی ام دیده ام که ستاره بودند و به بازیکنان بزرگی تبدیل شدند. من بازیکنان باورنکردنی را آموزش داده ام و فیل فودن یکی از آنها است.

منچسترسیتی با رجحان در این ملاقات جمع امتیاز خود را به 66 رساند تا گام بلندی برای نایب قهرمانی در لیگ برتر بردارد. در صدر جدول رده بندی لیورپول واقع شده است که 86 امتیاز کسب نموده است و هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی شده دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1167

به "گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید