گزارش توئیتری ظریف از روز پرمشغله در سنگاپور

به گزارش مسافرت رو، وزیر خارجه ایران که برای امضای پیمان مودت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا به سنگاپور سفر نموده در صفحه توئیترش گزارشی از روز پرمشغله خود منتشر کرد.

گزارش توئیتری ظریف از روز پرمشغله در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران بامداد آدینه در صفحه اش در توئیتر گزارشی مختصر از سفرش به سنگاپور فراهم نموده است.

ظریف نوشت: پنجشنبه پر مشغله در سنگاپور. پیمان مودت و همکاری را با آسه آن امضا نموده و با نخست وزیر سنگاپور و وزرای خارجه روسیه، ترکیه، ژاپن، مالزی، نروژ، فیلیپین و ویتنام دیدار کردم. همگی بر توسعه روابط، ضرورت گسترش چندجانبه گرایی، تحمل و ابتکار برای حفظ برجام تاکید کردند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به منظور امضای پیمان مودت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه. آن) به سنگاپور سفر نموده است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیش از این اعلام نموده بود: اجماع در کشورهای جنوب شرق آسیا در پذیرش ایران به عنوان عضو پیمان مودت (TAC) با اتحادیه آ.سه.آن، حاکی از اهمیت روابط و تعامل با ایران به عنوان یک قدرت مهم و تاثیر گذار در معادلات منطقه ای و بین المللی توسط تمام اعضای این اتحادیه است.

وزیر خارجه کشورمان پیش از سفر به سنگاپور، با عزیمت به سریلانکا با رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس و وزیر خارجه این کشور درباره روابط دوجانبه دیدار و تبادل نظر نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 617

به "گزارش توئیتری ظریف از روز پرمشغله در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش توئیتری ظریف از روز پرمشغله در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید