کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید دکتری دانشگاه ارومیه به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش مسافرت رو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه ارومیه کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید دکتری دانشگاه ارومیه به صورت حضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه ارومیه کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مظفری بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه کلاس های مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجازی برگزار می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها در ترم گذشته تجربه خوبی از نحوه برگزاری کلاس های مجازی در ترم جدید به دست آوردیم و مسائل آموزشی که در ترم قبل داشتیم را در این ترم خیلی کمتر شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: در حال حاضر بیشترین مشکل ما در برگزاری کلاس های مجازی مربوط به زیر ساخت های اینترنت در کشور است.

مظفری با اشاره به آموزش های مجازی دانشگاه اظهار کرد: برای این ترم و ترم های بعدی اگر به صورت مجازی برگزار گردد شیوه نامه ای شورای آموزشی دانشگاه تدوین نموده است که کلاس های مجازی دانشجویان و طبق این شیوه نامه خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی گفت: در ترم گذشته حضور و غیاب دانشجویان به صورت جدی اعمال نمی شد، اما از این ترم حضور و غیاب دانشجویان به صورت جدی تری لحاظ می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1351

به "کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید دکتری دانشگاه ارومیه به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشجویان ورودی جدید دکتری دانشگاه ارومیه به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید