کاتانتس: ایران روی اتفاقات خاص مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد، بازیکنان را فقط در تمرین می بینم

به گزارش مسافرت رو، سرمربی تیم ملی عراق از شرایط اعضای این تیم در بحرین به شدت انتقاد کرد و گفت که شاگردانش را تنها در تمرینات می بیند.

کاتانتس: ایران روی اتفاقات خاص مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد، بازیکنان را فقط در تمرین می بینم

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سرچکو کاتانتس پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی عراق مقابل هنگ کنگ گفت: سه امتیاز را کسب کردیم و می دانستیم که چه کار سختی پیش رو داریم. کاری را که باید انجام می دادیم، انجام دادیم و این مهمترین نکته است. ما همین شرایط را در بصره (بازی رفت) مقابل 10 بازیکن تجربه کردیم. من بازی های زیادی از تیم های عظیم دیدن نموده ام و می دانم آنها چقدر مقابل تیم های کوچکی که کاملاً دفاع می نمایند، رنج می برند.

وی درخصوص اینکه ایران با نتیجه 3 بر یک از سد همین هنگ کنگ عبور کرد، گفت: فوتبال سخت است و عراق کارش را انجام داد. ما می توانیم پیشرفت کنیم. بله. ایران 3 بر یک مقابل این تیم پیروز شد اما روی اتفاقات خاص، نه با موقعیت های گلزنی.

سرمربی عراق با انتقاد از شرایط قرنطینه این تیم در بحرین اعلام کرد: مهمترین نکته این است که هر 6 امتیاز ممکن را به دست آوردیم اما شرایط خوبی نداریم و مسائل فراوانی وجود دارد. من بازیکنان را فقط در تمرین می بینم و ما همواره در اتاق های خود هستیم، حتی نمی دانم بازیکنان چه چیزی می خورند. از بازیکنانم راضی هستم اما صراحتاً باید بگویم سختترین دوران مربیگری ام را تجربه می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1783

به "کاتانتس: ایران روی اتفاقات خاص مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد، بازیکنان را فقط در تمرین می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتانتس: ایران روی اتفاقات خاص مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد، بازیکنان را فقط در تمرین می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید