چیدمان دکور قرمز در آپارتمان مدرن با رنگ غالب سفید و طوسی

به گزارش مسافرت رو، اگر فضایی مثبت، انرژیک، انگیزه بخش و احساسی می خواهید، شک نداشته باشید دکور قرمز یکی از بهترین گزینه های پیش روی برای استفاده در طراحی داخلی خانه است. قرمز وقتی به میزان کم و توسط مبلمان یا دکوری ها وارد فضای خانه گردد، راحت تر می توان آنرا مدیریت کرد. همانطور که می دانید، قرمز نه تنها خودش، بلکه رنگ های اطرافش را هم در مرکز توجه قرار می دهد. بخاطر همین موضوع است که اکثراً رنگ قرمز را با رنگ سفید یا رنگ طوسی و خاکستری به کار می فرایند که رنگ های خنثی هستند. خصوصا سفید که هر چقدر هم دیده گردد، باعث اذیت چشم بیننده نخواهد شد.

چیدمان دکور قرمز در آپارتمان مدرن با رنگ غالب سفید و طوسی

اگر در استفاده از دکور قرمز حد اعتدال را رعایت کنید، می توانید از آن برای زون بندی فضاها نیز استفاده کنید. این موضوع خصوصا در آپارتمان های پلان باز یا استدیویی که فضاها به یکدیگر وصل هستند، راهکاری عالی برای جدا کردن فضاها ارائه می دهد. اما اگر قرمز از حد مناسب خود بیشتر استفاده گردد، بر فضا غلبه نموده و آنرا بسیار سنگین و خارج از تحمل نشان می دهد. با توجه به موضوع حساسیت استفاده از دکور قرمز در دکوراسیون، در این مطلب قصد داریم به معرفی طراحی داخلی دو آپارتمان بسیار زیبا بپردازیم که به نحوی صحیح و درست این رنگ را در دکوراسیون خود وارد نموده است. لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما باشید.

آپارتمان اول متعلق به یک خانم شاغل بوده و متراژی برابر با 50 متر مربع دارد. این آپارتمان تک خوابه است و پلان ال شکل دارد. البته همانطور که در پلان معین است، فضای اتاق خواب مستر به درخواست مالک بسیار عظیم طراحی شده، با اجرای بعضی تغییرات می توان فضای آنرا به دو خواب تبدیل کرد.

در اتاق نشیمن یا هال اصلی خانه، ست مبل راحتی مدولار قرار و میز جزیره با جایگاه های اپن قرمز رنگ اولین عناصری هستند که خودنمایی می نمایند. این دکور قرمز در فضایی که رنگ غالبش سفید است، خانه را روشن و در عین حال دنج و گرم نشان می دهد.

رنگ طلایی هم از جمله رنگ هایی است که خیلی عالی با دکور قرمز همخوانی دارد. در این جا یک عدد میز عسلی کنار مبلی به رنگ طلایی قرار گرفته که رنگ طلایی اش به خوبی با دکوراسیون فضا ترکیب شده است.

درست وسط خانه یک یونیت مکعبی واقع شده است که حکم اتاق کمد لباس یا واک این کلوزت را دارد. رنگ دیوار این این اتاق نیز به شکل کهربایی انتخاب شده است. رنگ این قسمت ابتدا از سایه بسیار کم رنگ طلایی آغاز شده و در در قسمت بالا به قرمز پر رنگ ختم می گردد.

دیوار پشت تلویزیون نیز با کاغذ دیواری طرح مدرن تزیین شده که رنگی تماماً سفید دارد. اما دکور قرمز بار دیگر توسط میز تلویزیون شناور و طرح دار وارد دکوراسیون اتاق نشیمن شده است. طرح سفید و ساده کاغذ دیواری پشت تلویزیون به میز شناور قرمز اجازه خودنمایی بیشتری می دهد.

در اتاق خواب بار دیگر شاهد یونیت مکعبی کهربایی اینبار از جنس پارتیشن شیشه ای هستیم که محفظه لباس را در خود مخفی می نماید. این یونیت با تنالیته قرمز خود، فضای ساده اتاق خواب را انرژی بخش نشان می دهد. یونیت تخت خواب و میز آرایش به طور کامل از چوب طبیعی تهیه شده اند که حتی بدون هیچگونه تزیینات هم زیبا و لوکس هستند.

وارد حمام و سریس بهداشتی که می شویم، ناگهان همه چیز تغییر می نماید. دکور قرمز و گرم تبدیل به رنگ آبی سرد شده و علاوه بر دیوار، حتی سقف و کفپوش را نیز در بر می گیرد. تنها عنصر متضاد در دکوراسیون حمام و دستشویی یونیت برنزی رخت آویز و کمد دیواری است که ظاهر فوق العاده لوکس و جذابی دارد.

آپارتمان بعدی از دکور قرمز در سرتاسر دیزاین منزل استفاده نموده و تقریباً در هر گوشه ای که نگاه کنید، یک عنصر به رنگ قرمز را مشاهده می کنید. تمام مبلمان خانه از قبیل مبل راحتی و میز و جایگاه ناهارخوری به رنگ قرمز انتخاب شده اند. اما یک یونیت آینه ای زیبا در راهروی منزل قرار گرفته که محل قرار گیری کمد لباس است. اطراف این کمد تماماً با آینه های قرمز رنگ پوشانده شده که نمایی بسیار جالب به کل خانه داده است.

از آنجایی که تمام دیوارهای منزل دارای گچبری مدرن هستند به جای کمد توکار، از یک کمد مستقل استفاده شده است.

مورد جالب دیگر در خصوص این آپارتمان لوکس، طرح جالب و دوگانه پرده ها هستند. طرح پارچه پرده قرمز این آپارتمان در یک سمت بسیار هوشمندانه و متفاوت است. به جای اینکه از پرده های یکدست قرمز استفاده گردد، پرده های دو رنگ با رنگ ترکیبی قرمز و سفید که به صورت تدریجی به یکدیگر تبدیل می شوند. رنگ پرده ابتدا با قرمز در بالا آغاز شده و هر چه به پایین نزدیک تر می شویم، به رنگ سفید تغییر می یابد.

و در خاتمه پلان ناموزون این آپارتمان را مشاهده می کنید که البته هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1719

به "چیدمان دکور قرمز در آپارتمان مدرن با رنگ غالب سفید و طوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان دکور قرمز در آپارتمان مدرن با رنگ غالب سفید و طوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید