پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برابر تیم تایلند

به گزارش مسافرت رو، بانوان ملی پوش جوان کشورمان در آخرین ملاقات محبت آمیز خود برابر تیم جوانان دختر زیر19 سال تایلند به پیروزی رسیدند.

پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برابر تیم تایلند

با تور ارزان به تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال جوانان دختر کشورمان که برای برگزاری اردوی تدارکاتی هم اکنون در بانکوک به سر می برد در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف تیم والیبال جوانان دختر زیر 19 سال تایلند رفت. در این ملاقات شاگردان وادی برابر تیم سرعتی تایلند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (25 بر 21)، (25 بر 20) و (25 بر 17) به پیروزی رسیدند.

براساس این گزارش، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در نخستین ملاقات محبت آمیز خود با توجه به خستگی راه و عدم سازگاری با محیط مسابقه، بازی را چهار سته واگذار کرد. آنها در دومین بازی تدارکاتی خود با تیم قهرمان بانکوک نیز نتیجه را 3 بر یک واگذار کردند.

کادر فنی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان برای محک زدن تمامی نفرات دو بازی محبت آمیز دیگری را نیز با تایلندی ها برگزار کردند که در هر دو بازی نتیجه به سود تیم های تایلند رقم خورد، اما در مسابقه آخر که تایلند با تیم قدرتمندی برابر دختران ایران حاضر شده بود، توانست به پیروزی برسد. تیم والیبال جوانان دختر ایران پس از انتها اردوی یک هفته ای خود ادامه تمریناتش را در تهران و رامسر دنبال خواهد نمود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه امسال با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می گردد.

تیم والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا با تیم های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ همگروه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 776

به "پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برابر تیم تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برابر تیم تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید