پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه

به گزارش مسافرت رو، پارک کردن خودرو در جلوی پاساژ نصر محله گیشا در شهر تهران باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.

پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه

به گزارش، گیشا نام یکی از محله های تهران واقع در منطقه 2 است.این مکان یکی از محله های پرتردد در شمال غرب تهران است که به علت وجود پاساژ های تجاری و بوستان تبادل نظر در این منطقه، توانسته اسم یکی از محله های گردشگری مرکز را از آن خود کند.

برای آنکه ترافیک این منطقه کمتر گردد، بنا شد تا پل معروف گیشا برچیده و زیرگذری جای آن را بگیرد.اگرچه، این معضل نه تنها حل نشد بلکه اهالی و کسبه این منطقه را هم در دردسر بزرگی انداخت؛ ساعت ها انتظار برای رسیدن به منزل یا محل کار.

این مشکل به گونه ای وسعت گرفت که کسبه، درب ورود منازل اهالی آن منطقه را جایگزین پارکینگ خودروهای خود کردند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

خبرنگاران گرامی سلام لطفا در خصوص مزاحمت های کسبه مرکز خرید نصر در گیشا در تهران هم گزارش تهیه کنید. مشکل اینجاست، اینجا اصلا جای پارک نیست، مردم و کسبه دائم می آیند داخل پیاده رو و ورودی پارکینگ خانه مردم پارک می نمایند. حتی داخل منزل شخصی مردم هم پارک می نمایند. آن قدر است که حتی موتور هم پارک نمی گردد و نمی توان به راحتی از پیاده رو عبور کرد.

به راهور گزارش دادیم رسیدگی نمی گردد. همین چند روز پیش یک ماشین ورودی پارکینگ یک خونه را 3 ساعت مسدود نموده بود چند بار زنگ زدیم 110 و 197 هیچ کاری نکردند مامور نیامد. از طرفی میله که در این محل قرار می دهید، سد معبر شهرداری جمع آوری می نماید و می گوید مزاحم هستید. سوال اینجاست دستفروشان سد معبر نیستند، این مغازه دار ها که تو پیاده رو بار خالی مینمایند سد معبر نیستند، خواهشا یک گزارش تهیه کنید و پیگیری کنید. به خدا این کسبه دیوانه ام کردند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1846

به "پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید