واکنش روسیه به سفر گروسی به ایران

به گزارش مسافرت رو، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین از سفر گروسی به تهران استقبال کرد.

واکنش روسیه به سفر گروسی به ایران

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در توییتی از سفر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران استقبال نموده است.

او در صفحه توییتر خود نوشت: مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روزهای 22 و 23 ماه نوامبر (یکم و دوم آذر) به تهران سفر خواهد نمود. این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات تازه در ایران خواهد بود تا ارتباطات نزدیک تری برقرار نمایند و همکاری های خود را در موضوعاتی که مورد علاقه هر دو طرف است افزایش دهند. ما برای هر دو طرف تبادل نظر های سازنده ای را آرزو می کنیم.

آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه 27 آبان خبر سفر رافائل گروسی به تهران را تایید کرد. این سفر در حالی انجام می گیرد که در هفته گذشته، این سازمان ادعا نموده که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران افزایش یافته است. از سوی دیگر، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز مدعی شد این گزارش درباره ایران به شدت نگران نماینده است.

پس از انجام ششمین دور مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین در تاریخ 30 خرداد ماه امسال، به تازگی، علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران تاریخ برگزاری هفتمین دور این مذاکرات را 8 آذرماه و در وین گفت.

وزیر امور خارجه ایران و دیگر مقامات سیاسی کشورمان همیشه بر لزوم برطرف تحریم ها و نتیجه گیری ملموس از مذاکرات تاکید نموده اند.

سرانجام پیغام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1987

به "واکنش روسیه به سفر گروسی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به سفر گروسی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید