هتل ضیافت الزهرا؛ اقامتگاهی مشهور و چهار ستاره در شهر مشهد مقدس

به گزارش مسافرت رو، هتل ضیافت الزهرا یکی از هتل های مشهور و چهار ستاره در شهر مشهد مقدس است. این هتل در خیابان نواب صفوی قرار گرفته است و دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا خواهید داشت که همین امر سبب شده تا در میان گردشگران و جهانگرد ها محبوبیت زیادی داشته باشد و سالانه گردشگران و زائران زیادی با خرید بلیط هواپیمای مشهد راهی این شهر شوند. هتل ضیافت الزهرا دارای 12 طبقه و 145 اتاق است.

هتل ضیافت الزهرا؛ اقامتگاهی مشهور و چهار ستاره در شهر مشهد مقدس

با توجه به اینکه این هتل زیبا در سال 1400 افتتاح شده است، بنابراین جزو هتل های تازه تأسیس به شمار می رود و مسافران با انتخاب این هتل زیبا برای اقامت می توانند از جاهای دیدنی شهر مشهد و مراکز خرید بازدید نمایند، بعضی از جاهای دیدنی مشهور در این شهر عبارت اند از خانه تاریخی داروغه، موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی توکلی، موزه مردم شناسی مشهد، پارک ملت مشهد، پارک کوهسنگی و چندین جای دیگر.

امکانات عمومی هتل ضیافت الزهرا مشهد

لابی موجود در این هتل شامل ظرفیت 50 نفری بوده و مسافران می توانند در هنگام ورود به هتل در این قسمت استراحت نمایند تا زمانی که اتاقشان را تحویل بگیرند. اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی هتل محدود بوده و در طول اقامتتان می توانید از اینترنت بهره مند شوید. در صورت احتیاج می توانید از فکس و فتوکپی در لابی بهره ببرید. برای دسترسی به تمامی طبقات می توانید سوار آسانسور شوید.

بعلاوه در قسمت ورودی هتل دستگاه واکس کفش تعبیه شده و مسافران می توانند در صورت احتیاج از این خدمات استفاده نمایند. بر اساس قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع اعلام شده است. برای گشت وگذار در میان جاهای دیدنی این شهر می توانید از تاکسی سرویس موجود در این هتل بهره ببرید و به هر جای این شهر دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم نماینده در این هتل می توان به استخر شنا اشاره نمود که سرپوشیده بوده و برای استفاده از آن باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در کنار استخر می توانید از سونا و جکوزی نیز بهره مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های موجود در داخل این هتل عبارت اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهار نفره. از پنجره اتاق ها می توانید حرم را دیدن کنید. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه می توان به یخچال، درآور، مبلمان، آباژور، چای ساز، میز تحریر، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، تلویزیون و تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. بعلاوه در داخل همه اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده است.

رستوران هتل

رستوران هتل ضیافت الزهرا نیز دارای ظرفیت 200 نفر بوده و برای میهمانان در زمان وعده های غذایی انواع غذاهای ایرانی، فست فود و محلی ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می گردد. علاوه بر رستوران بخشی به عنوان کافی شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی ارائه می دهند.

فاصله هتل ضیافت الزهرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 20 متر

فاصله تا حرم مطهر امام رضا: 450 متر

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: 700 متر

فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: 850 متر

فاصله تا مسجد گوهرشاد: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه نادری: 1.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2259

به "هتل ضیافت الزهرا؛ اقامتگاهی مشهور و چهار ستاره در شهر مشهد مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ضیافت الزهرا؛ اقامتگاهی مشهور و چهار ستاره در شهر مشهد مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید