هتل تولیپ این؛هتلی 3 ستاره در قلب مرکز تجاری مسقط، عکس

به گزارش مسافرت رو، با اقامت در هتل تولیپ این می توان در حین برخورداری از آسایش و آرامش کامل، دسترسی راحتی به ساحل گوروم خلیج فارس داشت.

هتل تولیپ این؛هتلی 3 ستاره در قلب مرکز تجاری مسقط، عکس

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

مهمترین دلیلی که هتل تولیپ این مسقط را با وجود 3 ستاره بودنش در زمره هتل های برتر شهر مسقط قرار داده امکانات فراوانی است که در اختیار مهمان قرار می دهد؛ از اینترنت رایگان، کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان گرفته تا مغازه کادویی، تسهیلات اتاق های VIP، فروشگاه، واحدهای اقامتی عایق صدا، اتاق های خانواده و هر آنچه برای اقامتی پر از آسایش به آن احتیاج دارید.

انواع اتاق های هتل تولیپ این

هتل تولیپ این در مجموع 153 واحد اقامتی را در 7 طبقه به مهمانانش ارائه می نماید که این واحدها شامل اتاق های کویین و تویین، آپارتمان های 2 خوابه و سوئیت های کینگ هستند. سوئیت های هتل تولیپ این بالکن کوچکی دارند که رو به محوطه اطراف هتل است. تمامی این واحدها از فضای عظیم و دلبازی برخوردارند که با نگاهی به نظرات مهمانان در سایت های مختلف می بینید که بازخوردهای مثبتی در این باره ثبت شده و رضایت بیشتر مهمانان را جلب نموده است.

امکانات اتاق های هتل

دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل تولیپ این بسیار ساده و قدیمی است ولی در عین حال با جزئیاتی که در دکور این واحدها در نظر گرفته، فضای خانه را برای مهمانان تداعی می نمایند. مبلمان و اثاثیه واحدها در هر طبقه رنگ و چیدمان متفاوتی دارند و برای سلیقه های متفاوتی تدارک دیده شده اند. این واحدها با امکاناتی نظیر تلویزیون های ماهواره ای، تهویه مطبوع، حمام، مینی بار، حوله، چای ساز، یخچال، گاوصندق و لوازم بهداشتی مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا

رستوران Al Luban تنها رستوران هتل تولیپ این مسقط است که از ساعت 6 صبح برنامه سرو صبحانه به سبک سلف سرویس را آغاز می نماید و برای وعده های ناهار و شام هم با انواع غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می نماید. البته کسانی که هتل Tulip Inn Muscat را انتخاب نموده اند می توانند از خدمات روم سرویس بهره مند شوند و غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل نمایند. ضمن اینکه در نزدیکی هتل رستوران های متنوعی وجود دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت.

دیگر خدمات و امکانات هتل

از دیگر مزایای رزرو هتل تولیپ این مسقط شرکت در تورهای پیاده روی و آشنایی با فرهنگ محلی است و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از تجهیزات تنیس و زمین گلف بهره مند شوند. اتاق بخار، حمام، باشگاه، سونا، مرکز بیزینس، تجهیزات برگزاری جلسات، مینی مارکت، روزنامه و پرسنلی آشنا به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، هندی و فرانسوی از دیگر خدمات و امکانات هتل تولیپ این به شمار می فرایند.

دلایل انتخاب هتل تولیپ این مسقط

فضای عظیم اتاق ها

منوی منتوع صبحانه

پرسنل خوش برخورد

تر و تمیزی هتل

نزدیکی به رستوران های متنوع

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل تولیپ این مسقط تا موزه تاریخ طبیعی: 500 متر

فاصله هتل تولیپ این مسقط تا مرکز خرید اونیوز مال عمان: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تولیپ این مسقط تا مسجد سلطان قابوس: 3.9 کیلومتر

فاصله هتل تولیپ این مسقط تا خانه اپرای مسقط: 4.9 کیلومتر

فاصله هتل تولیپ این مسقط تا باشگاه گلف گالا: 5.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1181

به "هتل تولیپ این؛هتلی 3 ستاره در قلب مرکز تجاری مسقط، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تولیپ این؛هتلی 3 ستاره در قلب مرکز تجاری مسقط، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید