مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کامپاند به آن توجه کنید!

به گزارش مسافرت رو، کامپاند، یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع پلاستیکی به شمار میرود که از آن در بخش های مختلف این صنعت استفاده می گردد. اهمیت کامپاند باعث شده تا خرید یک محصول باکیفیت، تبدیل به یکی از مهم ترین دغدغه ها برای تولیدنمایندگان این صنعت گردد. بعلاوه افراد به منظور خرید این دسته از محصولات، همیشه در پی آن هستند تا قیمت کامپاند را آنالیز نموده و در نهایت اقدام به خرید محصولاتی باکیفیت نمایند. در این مطلب به آنالیز نکات مهم خرید کامپاند پرداخته و شما را با این نکات آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید.

مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کامپاند به آن توجه کنید!

معرفی انواع کامپاند

پیش از آنالیز نکات مهم خرید کامپاند ضروری است تا انواع کامپاند را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهید. امروزه کامپاندها در دو مدل مختلف فراوری می شوند و شما می توانید برای خرید انواع کامپاند به سراغ کامپاند پلی اتیلن و یا کامپاند پلی پروپیلن بروید.

کامپاند پلی اتیلن

کامپاند پلی اتیلن امروزه در گریدهای مختلف فراوری و عرضه می شوند. این گریدها از نظر چگالی با یکدیگر تفاوت دارند. برای بالابردن خواص فیزیکی کامپاند پلی اتیلن از رنگدانه های مختلفی در حین فراوری استفاده می گردد. به منظور خرید این نوع کامپاند باید بدانید که پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین کامپاندها در صنعت پلیمر و پلاستیک محسوب می گردد.

کامپاند پلی پروپیلن

کامپاند پلی پروپیلن که به آن کامپاند پ پ نیز گفته می گردد، یکی دیگر از انواع این محصولات است که به خاطر قابلیت شکل پذیری بالا و بعلاوه چکش خواری خوبی که دارد، از آن در صنعت پلیمر استفاده می گردد. از نظر فنی کامپاند پلی پروپیلن به عنوان یک ترموپلاستیک سخت و کریستالی شناخته می شوند که کاربردهای بسیار زیادی در فراوری محصولات خانگی، دستگاه های پزشکی و خودروها دارد. کامپاند پلی پروپیلن دارای ویژگی هایی چون چگالی پایین، مدول الاستیسیته بالا و مقاومت در برابر خوردگی است.

آنالیز نکات مهم خرید کامپاند

به منظور خرید انواع کامپاند، سوالات مختلفی ممکن است فکر مصرف نمایندگان را درگیر کند. به همین خاطر در این بخش نکات مهم خرید کامپاند را به شما ارائه می کنیم.

برای سفارش کامپاند به سراغ فراورینمایندگان معتبر بروید

نکته طلایی در خرید یک کامپاند با کیفیت، انتخاب یک فراورینماینده معتبر و حرفه ای است. در بازاری که برخی فراورینماینده های بی انصاف، کامپاندهای نامرغوبی را با قیمتی غیرمنصفانه به مشتریان تحویل می دهند، پیدا کردن فراورینماینده معتبر، اطمینان خاطر و قوت قلبی برای مشتریان خواهد بود. بنابراین، مهمترین نکته خرید کامپاند پیدا کردن تامین نماینده معتبر است. سپس با توجه به کاربرد و اهمیت بسیار خاص و ویژه ای که کامپاندها در فراوری محصولات مختلف دارند، باید اطمینان حاصل کنید که ترکیباتی که در فراوری این کامپاندها به کار برده می گردد، به دقت رعایت گردد و در نهایت پس از مشخص قیمت کامپاند، نسبت به خرید اقدام کنید. به همین علت می توان گفت یکی از نکات مهم برای خرید انواع کامپاند، پیداکردن یک تامین نماینده معتبر است.

دانش فنی خود را نسبت به کامپاند افزایش دهید!

یکی از نکات دیگری که باید بدانید این است که برای فراوری این دسته محصولات از ترکیب های مواد اولیه مختلفی استفاده می گردد. عمده مواد پلیمری که برای فراوری کامپاندها از آن ها استفاده می گردد شامل پلی پروپیلن و پلی اتیلن است. به همین علت به عنوان یکی از نکات مهم برای خرید انواع کامپاند این است که دانش خود را در خصوص خواص فیزیکی و شیمیایی این دسته از محصولات افزایش دهید.

از این کامپاندها در صنایعی چون ساختمان سازی، بسته بندی، فراوری کف پوش، ساخت اسباب بازی، خودروسازی و... استفاده می گردد. شناخت بهتر کامپاندها به شما یاری می نماید با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول مناسب کنید.

پیش از آنالیز قیمت کامپاند به صورت حضوری به سراغ فراورینمایندگان بروید!

به علت رشد تجارت الکترونیک امروزه بسیاری از افراد برای خرید کامپاند، به صورت مجازی به سراغ فراورینمایندگان رفته و به صورت اینترنتی اقدام به خرید انواع کامپاند می نمایند. در راستای آنالیز نکات مهم خرید انواع کامپاند باید بدانید که مراجعه حضوری به شما یاری می نماید تا شرایط فراورینمایندگان کامپاند را از نزدیک دیده و بتوانید تحقیقات لازم را در این حوزه به خوبی انجام دهید.

بعلاوه مراجعه حضوری به شما یاری می نماید تا پیش از صحبت در خصوص قیمت کامپاند، آنالیز کنید که فراورینمایندگان از چه موادی برای فراوری محصولات خود استفاده می نمایند. انجام این کار به شما یاری می نماید که با دید جامع تری اقدام به خرید این دسته از محصولات کنید.

برای خرید کامپاند تنها به ظاهر آن توجه نکنید!

این دسته از محصولات را قبل از خرید باید از چندین بعد مورد آنالیز قرار داد و نباید تنها بر اساس شکل ظاهری آن و قیمت کامپاند اقدام به خرید کرد. متاسفانه بارها دیده شده که برخی از فراورینمایندگان کامپاند با به وجودآوردن تغییرات ساختاری در فرمولاسیون محصولات خود، اقدام به تغییر ظاهر این دسته از کامپاندها نموده و کوشش می نمایند تا از نظر ظاهری محصولات خود را باکیفیت نشان دهند، این در حالی است که این کامپاندها به هیچ عنوان کیفیت مناسبی ندارند.

برای این که در دام این دسته از افراد نیافتید، ضروری است تا پیش از خرید نمونه هایی از کامپاندی که در پی آن هستید را در محیط های آزمایشگاه ها مورد آنالیز قرار دهید تا بتوانید از این طریق خواص فیزیکی و شیمیایی کامپاند را از نظر استحکام کششی، مقاومت حرارتی و چگالی و... مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهید.

به همین علت به هیچ عنوان نباید تنها قیمت کامپاند و شکل ظاهری آن را برای خرید آنالیز کنید و باید به سایر پارامترها نیز توجه داشته باشید.

فارغ از قیمت کامپاند در صورت احتیاج اقدام به ساخت محصول تازه کنید!

کامپاندها به نحوی هستند که انواع آن ها تنها محدود به محصولات موجود در بازار نمی گردد و شما می توانید در صورت احتیاج اقدام به ساخت کامپاند تازه نموده و از آن ها بهره ببرید. به فراورینمایندگان کامپاند، کامپاندر می گویند و شما می توانید در صورت احتیاج پس از مشورت با کامپاندرها اقدام به فراوری نوع تازهی از کامپاند کنید.

به مزایای استفاده از کامپاند توجه کنید!

استفاده از کامپاند مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت، چرا که منجر به تسهیل و تسریع فرایند فراوری انواع محصولات می گردد. یکی از مزایای کامپاندها مقاومت بالا آن ها در برابر نور خورشید است. بعلاوه استفاده از این محصولات باعث بهبود کیفیت محصول نهایی می گردد. به همین علت ضروری است تا به مزایا و نکات مهم برای خرید انواع کامپاند توجه کنید تا در نهایت محصول باکیفیتی را سفارش دهید.

خرید کامپاند با کیفیت عالی

در این مقاله نکات مهمی را که قبل از خرید کامپاند باید به آن توجه کنید را به طور کامل مورد آنالیز قرار دادیم. کسب اطلاعات کافی قبل از خرید شاید یکی از مهمترین نکاتی باشد که باید به آن توجه کنید. در گام بعدی، در پی تامین نماینده ای معتبر باشید. بهتر است که قبل از خرید از تامین نماینده تقاضای نمونه کنید تا از مسائل بعدی پیشگیری کنید. ظاهر برخی از کامپاندها ممکن است شما را فریب دهد، بنابراین هیچوقت فریب ظاهر را نخورید و جنبه های مختلف آن را مورد آنالیز قرار دهید. در نهایت، نوبت به قیمت کامپاند می رسد. معمولا این پارامتر یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر تصیمیم خریدار است. هیچ ارزانی بی علت نیست، همانطور که گران بودن نیز علت بر بالابودن کیفیت نیست. پس سعی کنید اولویت قیمت در مرحله آخر خرید شما قرار داشته باشد.

در بین تامین نمایندگان فعال کامپاند، شرکت های کوچک و بزرگ و گمنام و معروفی وجود دارند. شما می توانید با آنالیز موارد گفته شده در این مقاله، نسبت به خرید از هرکدام از این شرکت ها اقدام کنید. بعلاوه می توانید برای خرید و استعلام قیمت کامپاند از سایت مشخص پلیمر (https://moeinpolymer.com) اقدام به خرید کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1993

به "مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کامپاند به آن توجه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کامپاند به آن توجه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید