منچسترسیتی رسماً مانگالا را جذب کرد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس مدافع پورتو را به طور رسمی به خدمت گرفت تا ششمین بازیکن را در جابجایی تابستانی جذب نموده باشد.

منچسترسیتی رسماً مانگالا را جذب کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی خاتمه پیروز شد الیاکیم مانگالا، مدافع فرانسوی پورتو را در ازای 40 میلیون یورو به صورت رسمی به خدمت بگیرد تا حضورش به عنوان زوج وینسنت کمپانی در خط دفاع این تیم هم قطعی گردد.

مانگالا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: من سیتی باشگاه بزرگی در اروپاست. برای اینکه به پیشرفتم ادامه بدهم جدایی ام از پورتو و پیوستن به منچسترسیتی گام مهمی از در دوران حرفه ای ام بود. می خواهم با این تیم به عناوین قهرمانی برسم و بر این باورم که می توانم به این هدفم برسم. خیلی با انگیزه ام و به همین دلیل اینجا هستم.

وی اضافه نمود: از اینکه به انگلیس آمدم خیلی خوشحالم، چون لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است. رقابت ها در این لیگ خیلی نزدیک و پایاپای است، گل های زیادی در بازی هایش رد و بدل می گردد و تماشایش هم لذت بخش است. بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید هستم.

هافبک تیم ملی فرانسه که در جام دنیای 2014 برزیل هم حضور داشت، توضیح داد: اینکه فرناندو هم اینجاست خیلی خوب است، چون با او در پورتو همبازی بودم. البته با بازیکنان دیگر من سیتی از جمله باکاری سانیا، گائل کلیچی و سمیر نصری هم آشنا هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 676

به "منچسترسیتی رسماً مانگالا را جذب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی رسماً مانگالا را جذب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید