معرفی عمیق ترین استخر جهان در دبی

به گزارش مسافرت رو، شهر دبی سال هاست که با ساخت سازه های تازه همراه با طراحی و معماری های نوین و پیشرفته، دنیا را در بهت و حیرت قرار می دهد و رکوردهای تازهی از خود ثبت می نماید. هم اکنون این شهر توریستی با ساخت بزرگ ترین و عمیق ترین استخر دنیا که یکی از دیدنی ترین جاذبه های دبی شناخته می گردد؛ رکورد تازهی از خود در گینس ثبت نموده است.

معرفی عمیق ترین استخر جهان در دبی

دیپ دایوی دبی Deep Dive Dubai بزرگ ترین استخر ساخته شده به دست بشر است که شباهت بسیار زیادی با یک دریای بسیار عمیق و ترسناک دارد و در اعماق آن دنیایی دیدنیی نهفته است. در اعماق این دریا یک شهر غرق شده قرار گرفته است و چشم انداز ای بهت آور پدیدآورده است.

شهری در زیر آب، آپارتمان های متروکه، منظره ها خیابانی که در انتظار کشف و کاوش به وسیله غواصان هستند، تجربه ای منحصربه فرد برای گردشگران داخلی و خارجی شهر دبی به وجود آورده است.

استخر دیپ دایو دبی کجاست؟

عمیق ترین استخر دنیا در دبی با ارتفاع 60 متر و مساحتی حدود 1490 متر مربع به شکل صدفی بزرگ الجثه در محله ندالشبا دبی قرار گرفته است و هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می نماید.

آب این استخر بزرگ با وجود سیستم فیلتراسیون پیشرفته ای که دارد، هر 6 ساعت یک بار به وسیله فناوری فیلتراسیون پیشرفته به وسیله ناسا، اشعه UV و سنگ های آتشفشانی سیلیسی به گردش در می آید و پاک و تمیز می گردد. امنیت این استخر بسیار بالا بوده و همواره مربیان در کنار بازدیدنمایندگان هستند و تمامی غواصان به نظر ایمنی به وسیله دوربین ها نظارت می شوند.

ویژگی ها و شرایط استخر دیپ دایو دبی

با استفاده از فناوری های پیشرفته در این استخر، آب آن همواره در دمای 30 درجه ثابت نگه داشته می گردد تا شرایط غواصی همواره در برترین حالت باشد. بعلاوه، به علت دمای مناسب و نسبتا گرم آب، الزامی به پوشیدن لباس ضخیم نیست و همین سبب شده تا غواصان در آب سبک تر باشند و راحت تر حرکت نمایند. 156 چراغ موجود در اطراف این استخر سبب شده تا غواصان حتی در عمیق ترین نقاط آن نیز روشنایی خوبی داشته باشند.

در ابتدای ورود به مجموعه استخر، مربیان غواصی افراد را همراهی می نمایند و تمامی آموزش های اولیه با تجهیزات مورد احتیاج را در اختیار آن ها قرار می دهند. در فضای داخلی استخر اتاقک های مختلف با بازی های گوناگون چون بیلیارد، دوچرخه، فوتبال دستی، موتور سیکلت، ماشین واقعی، میز و صندلی شطرنج و غیره برای غواصان فراهم شده است.

فضای درونی استخر به گونه ای طراحی شده که افرادی که قصد ندارند غواصی را تجربه نمایند به خوبی سرگرم شوند. سایر بازدیدنمایندگان می توانند به وسیله صفحه نمایش های بزرگ که در سراسر این مرکز غواصی وجود دارد؛ دوستان و همراهان خود را هنگام غواصی دیدن نمایند.

گردشگران پس از گذراندن یک روز عالی در عمیق ترین استخر دنیا می توانند در رستوران زیر آب این مجموعه بنشینند و همزمان که در حال دیدنی دنیای زیر آب و فعالیت غواصان هستند؛ از غذای خود لذت ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2368

به "معرفی عمیق ترین استخر جهان در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی عمیق ترین استخر جهان در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید