مجید مظفری: با این شرایط قهرمانی استقلال دور از ذهن است

به گزارش مسافرت رو، بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که فرهاد مجیدی یکی از سرمایه های باشگاه استقلال است، ولی به تنهایی نمی تواند پیروز گردد و احتیاج به حمایت و پشتیبانی دارد.

مجید مظفری: با این شرایط قهرمانی استقلال دور از ذهن است

به گزارش ، امید یوسفیان؛ روز سه شنبه ضیافت ناهار پرسپولیسی ها در یکی از رستوران های لوکس شمال تهران برگزار گردید. در این مهمانی علاوه بر همه اعضای باشگاه پرسپولیس، یک استقلالی هم حضور داشت؛ مجید مظفری بازیگر سینمای کشور که از طرفداران استقلال است، در جمع پرسپولیسی ها حاضر شد و مورد استقبال سرخپوشان نهاده شد. از همین رو با این هنرمند خوب کشور گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

درست است که من استقلالی ام، ولی دوستان پرسپولیسی زیادی دارم و به دعوت یکی از دوستانم در باشگاه پرسپولیس، به این مهمانی رفتم و کلی هم خوش گذشت. بازیکنان پرسپولیس هم مثل سایر فوتبالیست ها قابل احترام هستند و از اینکه کنارشان بودم، خوشحالم.

خب در بین آن هایی که فعلاً در پرسپولیس حضور دارند، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی از دوستان قدیمی من هستند و با چند تن از بازیکنان پرسپولیس هم آشنایی داشتم. اتفاقاً به یحیی بابت انتخاب به عنوان سرمربی پرسپولیس تبریک گفتم و افشین هم مرا دعوت کرد تا یک روز سر تمرین این تیم بروم.

چرا دوست دارم بروم، ولی تا به حال کسی مرا دعوت نکرده. اگر دعوتم نمایند، حتماً به تمرین استقلال خواهم رفت.

با علیرضا بیرانوند هم یک صحبت هایی داشتید.

علیرضا پسر بسیار خوب و دروازه بان فوق العاده ای است. چند دقیقه ای با هم درخصوص خرم آباد صحبت کردیم، چون مشغول بازی در یک سریال هستم که فیلمبرداری آن در این شهر انجام می گردد. اتفاقاً با بیرانوند قرار گذاشتیم قرار بعدی مان در خرم آباد باشد و علیرضا در لوکیشن فیلمبرداری ما حاضر گردد.

تنها چیزی که در این مسائل اهمیت دارد، این است که همه پشت هم باشند. در این موضوع قرمز و آبی فرقی ندارند و باید به یکدیگر یاری نمایند. امیدوارم به دور از احساسات و با منطق راهی پیدا نمایند تا این تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نمایند و بتوانند از نام ایران دفاع نمایند. در صورت انصراف انگیزه بازیکنان پایین می آید و ممکن است با جریمه های سنگین و محرومیت روبرو شویم که به ضرر فوتبال ما خواهد بود. امیدوارم مذاکرات طوری پیش برود که به نفع ما باشد.

فرهاد یکی از سرمایه های باشگاه استقلال و از دوستان بسیار خوب من است، ولی به تنهایی نمی تواند پیروز گردد و احتیاج به حمایت و پشتیبانی دارد. امیدوارم بتواند نتایج خوبی با استقلال بگیرد.

بعید می دانم، چون کار بسیار سخت و سخت است و با این اوضاع قهرمانی کمی دور از ذهن است.

می دانم ارتباط بسیار خوبی با علی دایی دارید. نظرتان درخصوص حضور دایی در تیم ملی چیست؟

علی دایی را خیلی دوست دارم، چون زیر بار حرف زور نمی رود. غیرت دایی برای ایران مثال زدنی است. علی فرزند ایران است و چه کسی شایسته تر از او برای حضور در تیم ملی؟

منبع: خبر ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 855

به "مجید مظفری: با این شرایط قهرمانی استقلال دور از ذهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید مظفری: با این شرایط قهرمانی استقلال دور از ذهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید