تور آلمان ارزان: لغو برگزاری حضوری نمایشگاه گردشگری برلین برای سومین سال متوالی

به گزارش مسافرت رو، مسئولان نمایشگاه ITB برلین ضمن انتشار اطلاعیه ای با اشاره به شیوع گونه امیکرون در دنیا، از لغو برگزاری حضوری مهم ترین نمایشگاه گردشگری دنیا خبر دادند.

تور آلمان ارزان: لغو برگزاری حضوری نمایشگاه گردشگری برلین برای سومین سال متوالی

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

شیوع گونه امیکرون شروع موج پنجم کرونا در دنیا باعث شد تا مسئولان نمایشگاه ITB برلین برای سومین سال متوالی با انتشار اطلاعیه ای از لغو برگزاری مهم ترین نمایشگاه گردشگری دنیا و محدود شدن آن به رویدادی مجازی خبر دهند. در این اطلاعیه آمده است:

نمایشگاه گردشگری ITB را همسو با آخرین تحولات تنظیم می گردد و از آنجا که تحولات پیرامون همه گیری ویروس کرونا مانع از برنامه ریزی قابل اعتماد برای یک رویداد بزرگ حضوری است. نسخه حضوری این نمایشگاه در سال 2022 طبق برنامه ریزی اولیه برگزار نخواهد شد و مس برلین با توجه به آخرین دستورالعمل همه گیری ویروس کرونا، نمی تواند به غرفه داران و شرکای خود اطمینان لازم را برای برگزاری حضوری در ماه مارس بدهد؛ بنابراین نسخه مجازی این نمایشگاه در یک پلتفرم آن لاین برای سال 2022 اجرا خواهد شد.

این موضوع در حالی است که برآورد هایی در مورد تعویق در برگزاری نمایشگاه تا تابستان اجرا شده بود؛ بااین حال، این تصمیم با توجه به شروع فصل سفر در تابستان به مرحله اجرا نرسید.

شایان ذکر است که نمایشگاه گردشگری آلمان (ITB) که از آن به عنوان بورس گردشگری و بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری دنیا نیز یاد می گردد، از سال 2020 به صورت حضوری برگزار نشده است و تنها نسخه مجازی آن برای چند روز محدود در سال 2021 برگزار گردید. تا پیش از شیوع ویروس کرونا در دنیا، بیش از 180 کشور از جمله ایران در این نمایشگاه حضور پیوسته داشته اند. نمایشگاه ITB از سال 1966 تا سال 2019 میلادی به صورت مداوم برگزار گردیده است. تعطیلی این مرکز و نمایشگاه گردشگری ITB در نیم قرن گذشته، امری بی سابقه عنوان شده است.

مسئولان ITB در اطلاعیه ای مجزا نسبت به برگزاری حضوری این نمایشگاه در هشتم مارس سال 2023 ابراز امیدواری نموده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2066

به "تور آلمان ارزان: لغو برگزاری حضوری نمایشگاه گردشگری برلین برای سومین سال متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: لغو برگزاری حضوری نمایشگاه گردشگری برلین برای سومین سال متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید