فوت 9 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا

به گزارش مسافرت رو، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته 9 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند .

فوت 9 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته 9 نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت: مجموع جان باختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به 2 هزار و 607 نفر رسیده است.

او گفت : در شبانه روز گذشته 241 نفر شامل 93 بیمار مثبت بستری و 148 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با دیروز 44 نفر بیشتر است.

او اضافه کرد: هم اکنون 946 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آن ها نسبت به دیروز 36 نفر کمتر شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، 197 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و حال 32 نفر هم وخیم است.

او گفت: در 24 ساعت گذشته 158 نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و 175 نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته 388 بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به دیروز 27 نفر بیشتر است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1902

به "فوت 9 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 9 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید