فن مارویک: از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنانم ناامید شدم، شانس صعودمان کمتر شد

به گزارش مسافرت رو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از نتیجه بازی تیمش مقابل ایران و عملکرد شاگردانش در این بازی ناامید شده است.

فن مارویک: از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنانم ناامید شدم، شانس صعودمان کمتر شد

به گزارش خبرنگاران، برت فن مارویک پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال امارات مقابل ایران در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم، ولی هم از نتیجه بازی و هم عملکرد بازیکنانم ناامید شدم. در نیمه اول بازیکنانم کند بودند و اشتباهات فردی داشتند. در نیمه دوم هم زمان برد تا به بازی برگردیم و شانس های کافی برای گل زدن نتوانستیم ایجاد کنیم. ما بازی را باختیم، ولی می توانستیم بهتر باشیم و نتیجه امیدوارکننده نبود.

وی در خصوص ملاقات بعدی تیمش در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 توضیح داد: من الان به بازی بعدی فکر نمی کنم. برای ملاقات امروز هم فرصت کافی در اختیارمان نبود و دو بازیکن تیم مان را هم در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات راجع به نبود بعضی از بازیکنان تیمش در ملاقات امروز برابر ایران و بعلاوه شانس این تیم برای صعود به جام جهانی 2022 گفت: شانس مان قطعاً کمتر شده است و باید ببینیم بازی های بعدی چه خواهد شد. باید ببینیم در بازی های بعدی چه کار خواهیم کرد و آیا می توانیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2113

به "فن مارویک: از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنانم ناامید شدم، شانس صعودمان کمتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن مارویک: از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنانم ناامید شدم، شانس صعودمان کمتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید