علی کریمی منعی برای شرکت در مناظره های رادیوتلویزیونی ندارد

به گزارش مسافرت رو، در روز های گذشته و پیش از اعلام تایید صلاحیت کاندیدها، شایعه ای دهان به دهان می گشت که یکی از دلایل رد صلاحیت احتمالی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، این است که او مجوز لازم برای حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی را ندارد، اما این شایعه درست نیست.

علی کریمی منعی برای شرکت در مناظره های رادیوتلویزیونی ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مناظره های رادیویی و تلویزیونی کاندیداها، بخش مهمی از فرایند اعلام برنامه های کاندیداهای ریاست است و علاوه بر اینکه می تواند برنامه های یک کاندیدا را بهتر برای اعضای مجمع تشریح می کند، افکار عمومی هم می توانند شناخت خوبی نسبت به کاندیداها پیدا کنند. این مناظره ها جدا از ماجراهای لابی های کاندیداها با اعضای مجمع است.

در هر حال تا پیش از تایید صلاحیت ها، بخشهای ورزشی شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی از گفت و گو با کاندیداها منع شده بودند اما پس از انتخابات ظاهرا چند برنامه برای مناظره کاندیداها و گفت و گو با آنها در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون، برنامه ریزی هایی انجام داده اند.

در این میان شایعه ای دهان به دهان می چرخید که علی کریمی در صورت تایید صلاحیت نمی تواند در مناظره های رادیوتلویزیونی شرکت کند اما پیگیریهای فوتبالی نشان داد که این شایعه درست نیست و علی کریمی هیچ مسئله ای برای حضور در رسانه ملی ندارد.

برنامه فوتبال برتر از دو سه هفته پیش توسط مجری اش محمدحسین میثاقی اعلام کرده بود که احتمالا یکی دو برنامه ویژه چند ساعته و حتی در زمانی غیر از برنامه دوشنبه شبها، مناظره هایی ترتیب خواهد داد. با توجه به زمان خوبی که این برنامه در اختیار دارد، مسلما به اندازه کافی به هر کاندیدا وقت می رسد. مطمئنا در دیگر برنامه های تلویزیونی و رادیویی، این امکان وجود ندارد.

البته مطمئنا برنامه های ورزشی دیگر رسانه ملی هم سراغ مناظره یا گفت و گوهای تک نفره یا دو نفره خواهند رفت اما نکته مهم این است که رسانه ها بتوانند برنامه ها و صحبت های کاندیداها را منتقل کنند.

چهار سال و 10 ماه پیش بود که عادل فردوسی پور در برنامه نود، مناظره ای بین سه کاندیدا یعنی مهدی تاج، مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی ترتیب داد که این مناظره زیاد داغ نشد اما با حضور علی کریمی در مناظره های امسال، مطمئنا شاهد مناظره های پرخبر و جنجالی و داغ خواهیم بود. علی کریمی با استوری هایش نشان داده که می خواهد با توپ پر به میدان مناظره های انتخاباتی بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1547

به "علی کریمی منعی برای شرکت در مناظره های رادیوتلویزیونی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی منعی برای شرکت در مناظره های رادیوتلویزیونی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید