رونمایی از عجیب ترین گزینه داخلی برای نیمکت استقلال

به گزارش مسافرت رو، یکی از اتفاقات عجیب پیرامون استقلال باز شدن پای یک مربی داخلی به میان گزینه های مربیگری این باشگاه است.

رونمایی از عجیب ترین گزینه داخلی برای نیمکت استقلال

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بعد از اینکه گزینه های مطرح یکی بعد از دیگری به دلایلی منتفی شدند، نام ربیعی به عنوان یکی از گزینه های مورد توجه در باشگاه استقلال به گوش می رسد.

ظاهراً ارتباط ربیعی با بعضی تصمیم گیران پشت پرده باشگاه استقلال سبب شده در این ایام که استقلال دچار سردرگمی است، نام او نیز مطرح گردد اما سؤال این است که محمد ربیعی با وجود اینکه در تیم های میانه مربیگری نموده، آیا شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد؟ پاسخ روشن است.

ربیعی کمترین تجربه ای در مربیگری در تیم های بزرگ و پرهوادار ندارد و هر مقدار که در مربیگری صاحب دانش تئوریک باشد گزینه مناسبی برای سپردن مسئولیت خطیر سرمربیگری در باشگاه استقلال محسوب نمی گردد و آنها که پشت این نام قرار گرفته اند تا شاید شانسش برای سرمربیگری در استقلال افزایش یابد، باید مطلع باشند که مربیگری در استقلال موضوع پیچیده ای است و صرف اینکه یک مربی مدارج مربیگری را سپری نموده و در لیگ برتر نیز تیم داشته نمی تواند گزینه شایسته ای برای این باشگاه باشد.

ضمن اینکه اگر ربیعی حتی به نیمکت استقلال نزدیک هم گردد که بسیار بعید است، با واکنش تند طرفداران این باشگاه روبرو خواهد شد. البته خود ربیعی هم باید آنقدر مربی باهوشی باشد که اساساً پایش را وارد چنین دایره مخاطره آمیزی نگذارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2323

به "رونمایی از عجیب ترین گزینه داخلی برای نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از عجیب ترین گزینه داخلی برای نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید