سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور ، از شروع مسکن سازی تا پیگیری طرح هادی روستایی

به گزارش مسافرت رو، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درباره سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور گفت: مقرر شد در یک ماه آینده وزارت راه مسائل زمین طرح اقدام ملی مسکن در این شهر را حل و پیمانکار پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام معین گردد.

سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور ، از شروع مسکن سازی تا پیگیری طرح هادی روستایی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، درباره سفر خود و جمعی از نمایندگان مجلس به نیشابور گفت: در ادامه سفر های نظارتی نمایندگان مجلس و مشاهده مسائل و معضلات موجود در کشور بخصوص در مناطق محروم در این بازدید از شهرستان های نیشابور، فیروزه، زبرخان و بار که به همراه علی نیکزاد، سیدنظام الدین موسوی، احمد نادری، محمد سرگزی و همچنین همراهی نماینده نیشابور احسان ارکانی انجام شد، تصمیماتی اتخاذ شد که امیدوار هستیم با پیگیری ما و دیگر همکاران در مجلس و عملیاتی شدن این مصوبات تا حدودی مسائل مردم این منطقه مرتفع گردد.

خضریان در مورد مصوبات این سفر گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وزارت راه و شهرسازی مسائل مربوط به زمین اقدام ملی مسکن در شهر نیشابور را حل و پیمانکار پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام مشخص و احداث مسکن اقدام ملی این شهرستان شروع گردد.

وی ادامه داد: سازمان شهرداری ها نیز متعهد شد یک دستگاه خودروی آتش نشانی به هر یک از شهرداری های قدمگاه، فیروزه و عشق آباد تا انتها بهمن ماه امسال اختصاص دهد و تسهیلات 4 درصد تا سقف 20 میلیارد تومان برای پروژه های شهرداری نیشابور ظرف مدت یک ماه تخصیص داده گردد، و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با پرداخت 300 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای نوسازی 15 دستگاه اتوبوس ظرف یک ماه آینده صورت پذیرد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی گفت: مقرر شد ظرف یک ماه آینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ارائه طرح هادی روستایی تا سقف 10 هکتار به بنیاد مستضعفان جهت ساخت منازل روستایی تحویل نماید.

خضریان در مورد راه های روستایی این شهرستان نیز گفت: مقرر شد ردیف اعتبار برای جاده شهر بار به جاده بقیع و جاده حسن آباد به انگجه پیگیری و هرچه سریع تر به بهره برداری برسند، همچنین زیرسازی 40 کیلومتر راه روستایی توسط فرمانداری سه شهرستان های نیشابور، زبرخان و فیروزه انجام گردد؛ آسفالت راه اصلی قدمگاه، فیروزه، زبرخان و نیشابور نیز تأمین هزینه شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتها گفت: از مصوبات دیگر این بازدید ها تأمین اعتبار برای آبرسانی به روستای کلات از شهرستان فیروزه، پیگیری و برطرف مشکل معارضان با سایت مسکن مهر شهر فیروزه، برطرف مشکل گمرک شهرک صنعتی خیام بود که امیدوار هستیم با پیگیری مجلس و همت مسئولان استانی مصوبات به سرعت اجرایی گردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1383

به "سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور ، از شروع مسکن سازی تا پیگیری طرح هادی روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نظارتی جمعی از نمایندگان به نیشابور ، از شروع مسکن سازی تا پیگیری طرح هادی روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید