سرنوشت تلخ بوگاتی خاصی که روزی در ایران حضور داشت! ، عکس

به گزارش مسافرت رو، بوگاتی ویرون بدون شک یکی از مجذوب کننده ترین و مهم ترین خودروهایی است که روزی خاک ایران را برای لحظاتی لمس کرد.حواشی و سر و صدایی که این خودرو در زمان ورودش ایجاد کرد، در نوع خود جالب و کم نظیر بود!

سرنوشت تلخ بوگاتی خاصی که روزی در ایران حضور داشت! ، عکس

امیرمسعود عابدین: بوگاتی داستان ما سال 91 از مبدا خود یعنی دبی، امارات متحده به سمت ایران حرکت کرد. مقصد اول این بوگاتی در ایران ابتدا بندرعباس بود که پس از چند ساعت، به صورت زمینی به بندرانزلی منتقل شد.

این خودرو مجددا مدت بسیار کمی را در انزلی گذراند و سپس ایران را به مقصد خود یعنی مسکو روسیه ترک کرد. رنگ مجذوب کننده Light Red و تودوزی موکا به همراه رینگ های 12 پره کرومی، از مجذوب کنندهیت های فوق العاده این خودرو محسوب می شدند.

بوگاتی ویرون به قدری قدرتمند، سریع و گران بود که حتی لامبورگینی مورسیه لاگو را نیز مانند یک خودروی پایه جلوه می داد! ویرون از یک موتور 16 سیلندر 4 توربوشارژ 8 لیتری بهره می برد که 1001 اسب بخار قدرت و 1255 نیوتون متر گشتاور فراوری می کرد. با این میزان قدرت، ویرون در کمتر از سه ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و سرعت آن به 405 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این بوگاتی، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت پکس ps2 با سایز 365 است که چهار حلقه آن به همراه رینگ، قیمتی معادل 100 هزار دلار دارند.

متاسفانه این بوگاتی پس از رسیدن به روسیه، در یکی از مکان های خصوصی در این کشور رها شده و شرایط خوبی ندارد. این خودرو یکی از 300 دستگاه بوگاتی ویرونی بود که در دنیا به فراوری رسید.

قیمت ویرون در حال حاضر چیزی فراتر از یک میلیون و 500 هزار دلار است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2366

به "سرنوشت تلخ بوگاتی خاصی که روزی در ایران حضور داشت! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت تلخ بوگاتی خاصی که روزی در ایران حضور داشت! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید