سؤالات متداول در رزرواسیون آنلاین خبرنگاران

    به گزارش مسافرت رو،
  1. تفاوت پکیج با پرواز + هتل چیست؟

در سرویس پکیج هر راستا با خدمات از قبل طراحی شده به صورت یک مجموعه قابل رزرو است ولی در سرویس پرواز+هتل شما می­توانید پرواز و هتل را بدون خدمات جانبی سفر مانند راهنمای تور و ترانسفر انتخاب نمایید؛ به علاوه در سرویس پرواز+هتل تنوع بیشتر نسبت به پروازهای چارتری و هتل­های طرف قرارداد خبرنگاران دارید. از مچبوب ترین تورهایی که می توان به وسیله پرواز + هتل خریداری نمود می توان به تور استانبول، تور دبی، تور آنتالیا، تور آنکارا و … اشاره نمود که مسافران با انتخاب گزینه پرواز + هتل و خدمات مسافرتی که خودشان انتخاب می نمایند تور مسافرتی دلخواه خود را رزرو می نمایند.

سؤالات متداول در رزرواسیون آنلاین خبرنگاران
  1. قیمت جدید پکیج ها در رزرواسیون اعلام می­شود؟

بله؛ قیمت­های تمامی سرویس­های خبرنگاران به صورت زنده در رزرواسیون آنلاین موجود است. برای مشاهده قیمت تورها، از صفحه اول سایت سرویس پکیج را انتخاب نمایید تا لیست پکیج تورهای خبرنگاران به صورت پکیج مسافرتی نمایش داده شود. پس از انتخاب راستا دلخواه و تاریخ سفر خود قیمت روز تورها به همراه اطلاعات کامل به شما ارایه می­شود.

  1. در کدام کشورها می­توانیم پرواز + هتل را رزرو کنیم؟

با رزرواسیون آنلاین خبرنگاران در 12000 شهر در سراسر دنیا می توانید پرواز و هتل را رزرو نمایید.

  1. لیست قیمت پرواز + هتل­های یک کشور را از کجا می­توانم ببینم؟

در رزرواسیون آنلاین بخش هتل ها مقصد، تاریخ ورود و خروج هتل را تعیین نمایید تا لیست قیمت پروازها و هتل های موجود در زمان سفر شما نمایش داده شود.

  1. رزرواسیون آنلاین خبرنگاران چه خدماتی ارایه می­دهد؟

رزرواسیون آنلاین خبرنگاران کلیه خدمات مسافرت هوایی در راستاهای خارجی را در قالب 4 سرویس خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و رزرو ترکیبی پرواز+هتل را به مسافران ارایه می­کند. برای نیازهای مختلف مسافران سرویس­ها از یکدیگر تفکیک شدند. این سرویس­ها به اصلی­ترین شبکه­ های ارایه­ دهنده خدمات آنلاین سفر در دنیا متصل است و به این دلیل تنوع انتخابی پرواز را در 900 ایرلاین و تنوع انتخابی هتل را در بیش از 200 هزار هتل برای شما فراهم کرده است.

  1. آیا رزرو آنلاین هزینه ­اضافی دارد؟

خیر؛ رزرو آنلاین در رزرواسیون خبرنگاران هیچ گونه هزینه­ اضافی برای شما ندارد و به منظور تشویق شما به استفاده از خدمات نوین رزرو آنلاین 3% تخفیف نیز به شما تعلق می­گیرد.

  1. چگونه می­توانم فقط پروازهای مستقیم (بدون توقف) را ببینم؟

در نتایج جستجوی پرواز شما می­توانید با استفاده از فیلتر Stops گزینه 0 را انتخاب کنید تا فقط پروازهای بدون توقف را مشاهده نمایید.

  1. آیا براساس قیمت بلیط هواپیما می­توانم جستجو کنم؟

بله، سیستم رزرواسیون به طور اتوماتیک از میان کلیه پروازها کمترین قیمت را به شما نشان می­دهد و علاوه بر این شما پس از جستجوی پرواز می­توانید با استفاده از فیلتر Price بازه قیمتی دلخواه را برای سیستم مشخص کرده و پروازهای همان نرخ را مشاهده نمایید.

  1. چرا پروازی که جستجو می­کنم نتیجه­ای نشان نمی­دهد؟

اگر در تاریخی که تعیین کردید برای راستا شما پرواز آزاد موجود نباشد می­توانید با استفاده از امکان جستجوی مجدد به سرعت تاریخ دیگری را انتخاب نمایید.

  1. دلیل اینکه در حین ورود اطلاعات در حین رزرو به صفحه اول سایت منتقل شدم، چیست؟

بدلیل اینکه تمامی قیمت ها به وسیله ارتباط مستقیم با سرور ایرلاین ها و رزرواسیون های آنلاین بین المللی انجام می پذیرد و این سرویس ها برای قیمت های آنلاین خود محدودیت زمانی در نظر می گیرند، به طبع آن در سایت خبرنگاران برای فرآیند جستجو 10 دقیقه و برای ورود اطلاعات خریدار و مسافرین نیز 10 دقیقه، محدودیت زمانی وجود دارد که اگر در هر کدام از این صفحات زمان بیشتری از 10 دقیقه صرف کنید به طور اتوماتیک به صفحه اول منتقل می شوید.

  1. در کدام کشورها می­توانیم هتل رزرو کنیم؟

با رزرواسیون آنلاین خبرنگاران اکنون می­توانید 200،000 هتل را در 12000 شهر در سراسر دنیا رزرو نمایید. با جستجوی شهر مورد نظر می­توانید لیست کامل هتل­ها را مشاهده نمایید.

  1. لیست قیمت هتل­های یک کشور را از کجا می­توانم ببینم؟

در رزرواسیون آنلاین بخش رزرو هتل مقصد، تاریخ ورود و خروج هتل را تعیین نمایید تا لیست قیمت هتل­های موجود در زمان سفر شما نمایش داده شود.

  1. امکاناتی که از هتل می­خواهم را در کدام قسمت تعیین کنم؟

پس از جستجوی هتل از منوی سمت چپ لیست هتل­ها می­توانید چک لیست امکانات، تسهیلات موردنظر خود را انتخاب نمایید تا فقط هتل­هایی که امکانات موردنظر شما را دارند نمایش داده شوند. برای مثال ممکن است امکانات اتاق کنفرانس، سرویس­های داخل اتاق، اجاره خودرو و زمین گلف از ترجیحات شما برای انتخاب هتل باشد.

  1. اگر در هر یک از مراحل خرید آنلاین دچار مشکل شدیم، چه کنیم؟

با شماره تلفن 8540، با همکاران ما در بخش حضوری تماس بگیرید.

  1. در صورتی که جستجو زمان زیادی گرفت و نتیجه ای یافت نشد، چه کنیم؟
  • دکمه Ctrl + F5 را بزنید و اگر باز نتیجه ای یافت نشد، به صفحه خانه باز گشت و دوباره جستجو را از ابتدا انجام دهید.
  • اگر تا به حال از سایت خبرنگاران خرید کرده اید، بهتر است یکبار cacheمرورگر خود را پاک نمایید.
  • تاریخ جستجوی خود را تغییر دهید، ممکن است در تاریخ مورد نظر شما پرواز، هتل و یا پکیجی وجود نداشته باشد.
  1. در صورتی که بعد از تکمیل فرایند خرید و راهنمایی به سایت بانک، با بروز مشکل در زمان پرداخت چه کنیم؟

اگر به هر دلیلی پرداخت شما پیروزیت آمیز نبود ولی پول از حساب شما کسر شد، معمولا تا 2 ساعت بعد پول به حساب شما بر می شود. در این صورت مجددا اقدام به خرید نمایید. در غیر این صورت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

  1. در صورتی که پرداخت را با پیروزیت به انجام رسانده و در برگشت به سایت خبرنگاران با خطاهایی ذیل روبرو شدیم چه کنیم؟ (رزرو پرواز با خطا روبرو شد.) (رزرو هتل با خطا روبرو شد.)

با در دست داشتن شماره پیگیری و مرجع پرداخت با شماره کارشناس پیگیر خود که در پایین صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

  1. آیا پرداخت پیروز، به معنای انعقاد قرارداد می باشد؟

لزوماً خیر. در صورت بازگشت از صفحه بانک، آمدن به سایت خبرنگاران و دریافت شماره قرارداد و دریافت ایمیل قرارداد از سمت خبرنگاران (به ایمیل اعلامی در مراحل خرید)، قرارداد خرید شما قطعی شده است.

  1. دلیل تغییر نرخ های سایت چیست؟

کلیه نرخ ها به صورت آنلاین، از ایرلاین ها و شرکت های کارگزار هتل گرفته شده و در سایت نمایش داده می شود و تغییر آنی آنها اجتناب ناپذیر می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 861

به "سؤالات متداول در رزرواسیون آنلاین خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سؤالات متداول در رزرواسیون آنلاین خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید