زاکرونی: دیگر دفاعی بازی نمی کنیم، سرمربی تایلند: می خواهیم تاریخ سازی کنیم

به گزارش مسافرت رو، سرمربیان تیم های ملی فوتبال امارات و تایلند پیش از مصاف حساس در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

زاکرونی: دیگر دفاعی بازی نمی کنیم، سرمربی تایلند: می خواهیم تاریخ سازی کنیم

با تور خرداد تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال امارات و تایلند از ساعت 19:30 دقیقه فردا (دوشنبه - 24 دی) در بازی دور پایانی گروه A جام ملت های آسیا 2019 رو در روی هم قرار می گیرند. امارات با 4 امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند 3 امتیازی در رده دوم جای دارد.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی برابر تایلند گفت: ما بدون توجه به دیگر بازی همزمان گروه A میان تیم های ملی هند و بحرین برای حفظ صدرنشینی و کسب پیروزی کوشش می کنیم. می خواهیم بهتر از 2 بازی قبلی ظاهر شویم و ضمن اجتناب از بازی دفاعی به دنبال پیروزی هستیم.

وی اضافه نمود: اشتباهات 2 بازی قبلی را در تمرین های روزهای اخیر رفع کردیم و امیدوارم بازی دفاعی امارات در دیدارهای آینده دیگر دیده نشوند.

سیریساکا یوتخاکتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند نیز در این نشست خبری گفت: بازیکنان تایلند اعتماد به نفس زیادی برای بازی برابر امارات و صعود تاریخی به مرحله بعدی جام ملت های آسیا دارند. در این بازی فقط از نظر روانی شاید به خاطر میزبان بودن امارات تحت فشار باشیم اما بازیکنان تایلند آماده هستند تا برای افتخارآفرینی با تمام توان به مصاف حریف بروند. می خواهم به شاگردانم برای این بازی حساس و تاریخ سازی روحیه بدهم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 783

به "زاکرونی: دیگر دفاعی بازی نمی کنیم، سرمربی تایلند: می خواهیم تاریخ سازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکرونی: دیگر دفاعی بازی نمی کنیم، سرمربی تایلند: می خواهیم تاریخ سازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید