رئیس جمهور چین نماینده ویژه ای برای پرونده بوئینگ ناپدید شده معین کرد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: رسانه های خبری چین اعلام کردند، رئیس جمهور این کشور نماینده ویژه ای را به کوالالامپور پایتخت مالزی خواهد فرستاد تا در مورد مسائل مربوط به هواپیمای مسافربری ناپدید شده با مقام های مالزی رایزنی کند.

رئیس جمهور چین نماینده ویژه ای برای پرونده بوئینگ ناپدید شده معین کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شینهوا، ژی جین پینگ رئیس جمهور چین دستور داده است تا نماینده ویژه ای به کوالالامپور پایتخت مالزی رفته و در مورد مسائل مربوط به ناپدید شدن هواپیمای مسافربری با 239 سرنشین با مقام های مالزی دیدار و تبادل نظر کند.

بر اساس این گزارش نخست وزیر چین نیز با انتشار بیانیه ای تاکید نمود، چین از مالزی خواهد خواست تا جزییات بیشتر و اطلاعات دقیق تری را در مورد این هواپیما در اختیار پکن قرار دهد. وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های مسافران این هواپیما اضافه کرد، مهمترین کار در شرایط کنونی کوشش برای یافتن این هواپیمای ناپدید شده است.

نخست وزیر مالزی روز گذشته رسما تایید کرد هواپیمای مسافربری این کشور در اقیانوس هند سقوط نموده و هیچ یک از مسافران آن زنده نمانده اند. دولت چین ضمن زیر سئوال بردن اظهارات نخست وزیر مالزی خواهان ارائه مستندات و اسناد مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری شده است.

خانواده های مسافران این هواپیما دولت و مقام های مالزی را به خودداری از گفتن حقیقت اصلی در مورد ناپدید شدن این هواپیما متهم نموده اند. هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 2 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 451

به "رئیس جمهور چین نماینده ویژه ای برای پرونده بوئینگ ناپدید شده معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین نماینده ویژه ای برای پرونده بوئینگ ناپدید شده معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید