دفتر آژانس مسافرتی گرانفروش پلمب شد

به گزارش مسافرت رو، علی اصغر مونسان در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص تخلف یک شرکت متخلف گرانفروش گفت: یک دفترآژانس مسافرت هوایی فروش بلیت به علت گرانفروشی و افزایش قیمت بلیت هواپیما در جهت جزیره کیش به تهران وبلعکس پلمب شد.

دفتر آژانس مسافرتی گرانفروش پلمب شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهارداشت: با اعلام شکایت شهروندان و مسافران جزیره کیش در مورد عرضه بلیت این شرکت هواپیمایی خارج از قیمت مصوب 440 هزارتومان بصورت رفت وبرگشت از جزیره کیش به تهران و بلعکس این دفتر فروش اقدام به فروش بلیت این راستا به قیمت رفت و برگشت 970 هزار تومان به مشتریان می کرد که بلافاصله این دفتر متخلف پلمب شد.

دکترمونسان توضیح داد: همزمان با آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما در کشور قیمت بلیت این شرکت هواپیمایی در راستا جزیره کیش به تهران و بلعکس با هدف تامین رفاه و آسایش خاطر مردم عزیز در راستای توسعه گردشگری کیش بدون افزایش بهاء با قیمت مصوب عرضه می گردد و با متخلفان افزایش قیمت برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید به زیرمجموعه های سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه معاونت گردشگری، بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی اظهارداشت: برخورد قاطع و بدون تعارف با کلیه اصناف در جزیره کیش در مورد هرگونه افزایش قیمت خود سرانه و گرانفروشی براساس قوانین و مقررات جاری در کوتاهترین زمان با متخلفان و خاطیان برخورد قانونی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 830

به "دفتر آژانس مسافرتی گرانفروش پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر آژانس مسافرتی گرانفروش پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید