دغدغه اصلی فلیک در فینال؛ آمار شگفت انگیز پاریسی ها

به گزارش مسافرت رو، سرمربی بایرن مونیخ، از پاری سن ژرمن به عنوان یک تیم کاملا قدرتمند چه در خط دفاعی و چه در بخش هجومی یاد کرد.

دغدغه اصلی فلیک در فینال؛ آمار شگفت انگیز پاریسی ها

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران امشب و در فینال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به مصاف هم خواهند رفت تا در صورت پیروزی هر کدام ویترین افتخارات این فصل شان کامل گردد. نبردی که تقابل دو سرمربی آلمانی هم خواهد بود.

هانسی فلیک سرمربی بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن گفت :سبک بازی ما مبتنی بر فشار بسیار بالا است تا بتوانیم فضاها را بر روی حریف ببندیم اما در نهایت بعضی فضاهای خالی باقی می مانند. می دانیم که پاری سن ژرمن بازیکنان سریع زیادی دارد. با این حال ضمانت موفقیت ما فشار زیاد است پس تغییر سبک چندانی نخواهیم داد.

فلیک اضافه نمود:من با ژرمی بواتنگ صحبت نموده ام و او با تیم تمرین می نماید. منتظر تمرین نهایی هستم و بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من با کادر مربیگری صحبت می کنم و سپس تصمیم پایانی گرفته می گردد.

وی در خصوص حضورپریشیچ، کومان یا کوتینیو گفت :امروز منتظر تمرین نهایی هستم. ایوان، فیلیپ و کینگزلی کار خود را خیلی خوب انجام دادند و نشان دادند که چقدر اهمیت دارند. در یک هفته این سومین بازی ماست و باید به آن توجه کنیم. بعد از تمرین تصمیم خواهیم گرفت.

فلیک با اشاره به آمار جالب توجه پاری سن ژرمن تاکید نمود:پاری سن ژرمن تیم فوق العاده با بازیکنان سرعتی و بسیار خوب است. آنها در دفاع نیز بازیکنانی نظیر تیاگو سیلوا و مارکینیوس را در اختیار دارند. پاری سن ژرمن فقط پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا دریافت نموده و می بینید که نه تنها در بخش هجومی بلکه در خط دفاعی نیز قدرتمند هستند. ما منتظر بازی فردا هستیم و تنها در صورتی به پیروزی خواهیم رسید که همه توان 100 درصدی خود را ارائه دهند.

خوشحالیم که مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی خواهیم کرد و البته مقابل یکی از بهترین سرمربی ها. من از ملاقات فردا با توماس خوشحالم و واقعا او را تحسین می کنم. این در خصوص بایرن برابر پاریس است نه چیز دیگری.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1213

به "دغدغه اصلی فلیک در فینال؛ آمار شگفت انگیز پاریسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه اصلی فلیک در فینال؛ آمار شگفت انگیز پاریسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید