خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می گردد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می گردد.

خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می گردد

به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نمایشگاه خوشنویسی کِلک مهر شامل 50 تابلو نستعلیق از آثار افشین ماسوری، مدرس انجمن خوشنویسان و هنرجویان این انجمن چهارشنبه، 21 مهر در خرم آباد گشایش یافت.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین گشایش این نمایشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته و روز بزرگداشت هنر خوشنویسی، گفت: خوشنویسی یک هنر متعالی و مأنوس با آیات، احادیث و اشعار است که تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته هنری موجب می گردد.

وی اضافه کرد: لرستان هنرمندان خوشنویس بسیاری را به جامعه هنری کشور معرفی نموده و همین موضوع باعث شد تا افتخار میزبانی از سالانه ملی خوشنویسی کشور به استان واگذار گردد که تا انتها سال به میزبانی شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه تا انتها مهرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد پذیرای علاقه مندان به هنر خوشنویسی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1943

به "خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید