خبرنگاران ستاره سرخ بستانو قهرمان فوتبال لیگ دسته دوم هرمزگان شد

به گزارش مسافرت رو، بندرعباس- خبرنگاران- پرونده رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های هرمزگان پس از 19 بازی با قهرمانی تیم ستاره سرخ بستانو به سرانجام رسید.

خبرنگاران ستاره سرخ بستانو قهرمان فوتبال لیگ دسته دوم هرمزگان شد

به گزارش آدینه شب خبرنگاران، در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان که با حضور هفت تیم در 2 گروه شرق وغرب برگزار گردید، تیم ها بازی های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.

از گروه شرق تیم اتحاد روستایی جاسک با شکست سه بر صفر تیم ثامن کردر میناب به عنوان تیم اول این گروه راهی فینال شد.

یاران یونس حاجی آباد و ستاره سرخ بستانو از گروه غرب برای انتخاب تیم اول این گروه درحاجی آباد به مصاف هم رفتند، با حواشی پیش آمده دراین بازی یک نیمه آن برگزار گردید، وبا رای کمیته انضباطی یک نیمه آن در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار گردید و تیم ستاره سرخ بستانو با یک گل از سد حریف خود گذشت وبه بازی خاتمهی راه یافت.

در بازی خاتمهی که در استادیوم اروند بندرعباس برگزار گردید، 2 تیم یک بازی جانداری را به نمایش گذاشتند وپنج بار توپ در دروازه ها جای گرفت، خاتمه این تیم ستاره سرخ بود که با پیروزی سه بر2 جام قهرمانی را بر بالای سر برد. در مراسم خاتمهی که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان و جمعی از مسوولان وپیشکسوتان ورزشی استان برگزار گردید، به تیم های قهرمان ونایب قهرمان جام ومدال اهدا شد.

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور هفت تیم برگزار گردید که در گروه غرب تیم های یاران یونس حاجی آباد، آشکارا حاجی آباد و ستاره سرخ بستانو و در گروه شرق تیم های ثامن کردر میناب، پرسپولیس میناب، مقاومت شهید علیدادی سیریک و اتحاد روستایی جاسک با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1620

به "خبرنگاران ستاره سرخ بستانو قهرمان فوتبال لیگ دسته دوم هرمزگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاره سرخ بستانو قهرمان فوتبال لیگ دسته دوم هرمزگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید