حضور دوباره مهاجری در تمرین شهرخودرو، 2 سرمربی در یک اقلیم!

به گزارش مسافرت رو، محمدرضا مهاجری همچون روز گذشته با وجود آغاز به کار اکبر میثاقیان در تیم شهرخودرو در تمرین تیم سابقش حضور یافت.

حضور دوباره مهاجری در تمرین شهرخودرو، 2 سرمربی در یک اقلیم!

به گزارش خبرنگاران، بحران های تیم لیگ فزونی فوتبال مشهد انتها ندارد. شهرخودرو که در هفته های اخیر حواشی مختلفی داشته، به تازگی با تصمیم مدیرانش با تغییر و تحول در نیمکت روبه رو شده است. اکبر میثاقیان دیروز (سه شنبه) به عنوان سرمربی نو شهرخودرو کار خود را آغاز کرد اما مهاجری، سرمربی سابق مشهدی ها نیز در تمرین حضور یافت.

در حالی که روز گذشته روبه رو شدن این 2 مربی مشهدی حواشی و جنجال زیادی در تمرین شهرخودرو به پا کرد، از مشهد خبر می رسد که امروز هم محمدرضا مهاجری و کادرش با لباس شخصی در تمرین حضور خواهند یافت.

مهاجری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص دلیل حضورش در تمرینات شهرخودرو اظهار کرد: برخلاف آقایان، من و کادرم یک تیم حرفه ای و باسابقه هستیم و تا زمانی که تکلیف ما مشخص نشود و چیزی به صورت رسمی و مکتوب اعلام نشود، در زمین تمرین حضور خواهیم یافت.

وی افزود: دلیل حضور ما در زمین تمرین هم این است که باشگاه شهرخودرو متاسفانه جا و مکان مشخصی ندارد و تنها جایی که ممکن است بشود آقایان را ببینیم و در خصوص تکلیفمان صحبت کنیم، زمین تمرین است.

سرمربی سابق شهرخودرو گفت: برخلاف صحبت های مطرح شده در خصوص استعفا، بارها این موضوع را توضیح داده ام و فکر می کنم وقت آن رسیده که دوستان، حرفه ای و صادقانه صحبت کنند و هرچه سریع تر شرایط را مشخص و تکلیف ما را روشن کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1935

به "حضور دوباره مهاجری در تمرین شهرخودرو، 2 سرمربی در یک اقلیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره مهاجری در تمرین شهرخودرو، 2 سرمربی در یک اقلیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید