جزئیات ورود خودرو های خارجی به بورس

به گزارش مسافرت رو، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس از عرضه خودرو های خارجی در بورس کالا تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: منظور از خودرو های خارجی همان خودرو های در اختیار سازمان اموال تملیکی است.

جزئیات ورود خودرو های خارجی به بورس

به گزارش ایسنا، سید جواد جهرمی درمورد آخرین شرایط عرضه خودرو در بورس شرح داد: طی توافقی که با سازمان اموال تملیکی اجرا شده، تعدادی خودرو از مجموع حدود 2000 خودرویی که در اختیار این سازمان قرار گرفته است، برای آغاز عرضه انتخاب شده و درحال طی کردن فرایند پذیرش هستند.

وی ادامه داد: همزمان هم مصوبه ای از سمت وزارت اقتصاد درحال پیگیری است تا هیات وزیران درمورد این خودروها، نحوه شماره گذاری و استفاده تصمیم گیری کند. به محض اینکه مصوبه هیات وزیران ابلاغ و فرایند تکمیل گردد، عرضه خودرو ها انجام خواهد شد. این اتفاق احتمالا تا انتها سال اتفاق می افتد و شرایط پذیرش خودرو ها به وسیله بورس کالا اطلاع رسانی شده و پس از آن عرضه صورت میگیرد.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس به این سوال که کدام خودرور ها در بورس کالا عرضه خواهند شد، پاسخ داد: انواع خودرو های خارجی که در اختیار سازمان تملیکی قرار گرفته است عرضه خواهد شد. این فرایند هم با استان بوشهر هم اغاز شده و خودرو هایی که در انبار های استان بوشهر هستند عرضه می شوند.

جهرمی بعلاوه در پاسخ به این سوال که چه افرادی می توانند به وسیله بورس کالا اقدام به خرید خودروی خارجی نمایند، گفت: شرایط خریداران متعاقبا اعلام می گردد، اما همه اشخاص حقیقی و حقوقی، حتی افرادی که صاحب خودرو هستند می توانند از این طریق خودرو خریداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2020

به "جزئیات ورود خودرو های خارجی به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ورود خودرو های خارجی به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید