طراحی سایت: تور عکاسی ژئوسایت های ژئوپارک ارس برگزار گردید

به گزارش مسافرت رو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری تور عکاسی ژئوسایت های ژئوپارک ارس اطلاع داد.

طراحی سایت: تور عکاسی ژئوسایت های ژئوپارک ارس برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت:تور عکاسی از ژئوسایت های ژئوپارک ارس با همکاری ژئوپارک ارس و انجمن فیلم و عکس ارس و با حضور 20 عکاس از سطح منطقه و استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

داداش زاده ضمن تاکید بر جلب توجه همگانی به اهمیت حفاظت از میراث طبیعی و احیای میراث ناملموس ارس با تمرکز به ژئوسایت های این منطقه اضافه نمود: این تور با هدف ثبت تصاویر ماندگار از پدیده های ژئوپارک ارس و معرفی پتانسیل های ژئوتوریستی آن به علاقمندان این سبک از گردشگری برگزار گردید.

وی توضیح داد: در این تور عکاسی که در قالب مسابقه برگزار گردید، شرکت کنندگان از ژئوسایت های غرب جلفا مانند راکفال، شله لی دره و کلیسای چوپان و هم از ژئوسایت های شرق جلفا مانند چین خوردگی های آسیاب خرابه و هودوها و بدلندهای ایری سفلی عکاسی کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه ضمن تشکر از انجمن عکس و فیلم ارس و شبکه همیاران ژئوپارک اضافه نمود: این انجمن از اعضای فعال شبکه همیاران ژئوپارک ارس می باشد که همیشه نقش بسزایی در شناساندن زیست بوم ژئوپارک ارس به جامعه مخاطبین داشته است.

داداش زاده ادامه داد: هنرمندان و عکاسان شرکت کننده در این تور عکاسی می بایست حداکثر ده اثر را ظرف ده روز کاری به این مدیریت ارسال کنند و به اثرات برگزیده جوایزی از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اهداء خواهد شد.

لازم به شرح است قلمرو ژئوپارک ارس با مساحت 1670 کیلومتر مربع ودارای 24 سایت متنوع و اصلی است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده است و قلمرو آن در محدوده شهرستان جلفا است. ژئوپارک ارس تنوع عظیمی از چشم اندازهای زمین شناسی و تنوع ساختارهای تکتونیکی و پدیده های زمین شناختی در کنار تنوع سایت های مختلف را ارائه می نماید و علاوه بر این، تنوع اکولوژیکی، باستان شناسی و فرهنگی خاصی دارد. ایازی خبرگزاری خبرنگاران در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1903

به "طراحی سایت: تور عکاسی ژئوسایت های ژئوپارک ارس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تور عکاسی ژئوسایت های ژئوپارک ارس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید