تغییر شخصیت افراد با اپلیکیشن PEACH

به گزارش مسافرت رو، برنامه PEACH همچنین شامل ژورنالینگ دیجیتال، یادآوری اهداف فردی، کلیپ های ویدئویی و بخشی برای دیدن نتایج کوشش های فردی و میزان پیشرفت است.

تغییر شخصیت افراد با اپلیکیشن PEACH

گروهی از محققان پیروز به توسعه یک برنامه شده اند که افراد در عرض سه ماه می توانند توسط آن تغییراتی را در شخصیت خود اعمال نمایند.

به گزارش تکنولوژی نتوورکس، تغییرات فردی معمولا به تدریج اتفاق می افتد، زیرا افراد به تدریج با خواسته های جامعه و محیط خود سازگار می شوند.

اکنون محققان دانشگاه های زوریخ، سنت گالن، براندیس، ایلینوی و موسسه فناوری فدرال زوریخ به آنالیز این موضوع پرداختند. محققان در مطالعه خود حدود 1500 شرکت نماینده را به مدت سه ماه با یک برنامه تلفن هوشمند ویژه توسعه یافته مورد ارزیابی قرار دادند و سپس ارزیابی کردند که آیا شخصیت آن ها تغییر نموده است یا خیر.

پنج ویژگی اصلی شخصیتی: گشاده رویی، وظیفه شناسی، جامعه پذیری، باملاحظه بودن و آسیب پذیری عاطفی مورد آنالیز نهاده شد.

تمام ارتباطات افراد با مربی دیجیتال به صورت مجازی (چت بات) انجام می شد. چت بات روزانه در یک برنامه معین به شرکت نمایندگان یاری می کرد تا آن ها تغییرات دلخواه را روی خود اعمال نمایند. بیشتر شرکت نمایندگان گفتند می خواهند آسیب پذیری عاطفی خود را کاهش دهند، وظیفه شناسی یا برون گرایی خود را افزایش دهند.

افرادی که بیش از سه ماه در آزمایش شرکت کردند، نسبت به گروه کنترل که فقط برای دو ماه شرکت کردند، پیروزیت بیشتری در دستیابی به اهداف و تغییر رفتار خود داشتند.

برنامه تلفن هوشمند PEACH به عنوان بخشی از پروژه محققان توسعه یافت و بنیاد ملی علوم سوئیس (SNSF) نیز بودجه آن را تامین کرد.

برنامه PEACH همچنین شامل ژورنالینگ دیجیتال، یادآوری اهداف فردی، کلیپ های ویدئویی و بخشی برای دیدن نتایج کوشش های فردی و میزان پیشرفت است. این برنامه به عنوان یک ابزار تحقیقاتی توسعه داده شد. با این حال تصور می گردد برنامه های تحقیقاتی مانند PEACH به طور گسترده در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: فرادید
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1565

به "تغییر شخصیت افراد با اپلیکیشن PEACH" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شخصیت افراد با اپلیکیشن PEACH"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید