تصاویر جاسوسی از خودرو جدید BMW ، پرچمدار بعدی همه را متعجب کرد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران : تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودرو جدید BMW نشان می دهد این شرکت در ساخت آن از دو نوع سوخت فسیلی و الکتریکی استفاده نموده است.

تصاویر جاسوسی از خودرو جدید BMW ، پرچمدار بعدی همه را متعجب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در هفته گذشته شاهد معرفی خودروی سدان جدید شرکت بنز بودیم که با قابلیت چرخش چهار چرخ باعث شگفتی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد. حال نوبت به شرکت BMW رسیده و این شرکت در حال آزمایش سدان جدید خود است و این بار BMW در پرچمدار خود به جای استفاده کامل از سوخت های فسیلی، از تنظیمات EV یا همان خودرو های هیبریدی اسفاده نموده است. در تصاویر جاسوسی منتشر شده از سری جدید BMW که سری هفتم خودرو های سدان این شرکت است، تغییرات بسیار زیادی در این خودرو نسب به سری ششم آن دیده می گردد.

شرکت مذکور سعی نموده تا جای ممکن خودرو خود را استتار کند، اما این موضوع صرفا شامل بدنه خودرو شده است و چراغ ها و همچنین برجستگی برچسب هیبریدی متصل شده در پشت خودرو به طور کامل از زیر برچسب های استتار معین است.

بخشی از ویژگی های بدنه خودرو BMW سری 7

در دو طرف گلگیر های عقب، دو دریچه به چشم می خورد که یکی از آن ها برای ورود بنزین و دیگری برای شارژ باتری های خودرو استفاده خواهد شد. از دیگر موارد قابل مشاهده در تصاویر جاسوسی فاش شده از این خودرو می توان به دستگیره های درب اشاره نمود که هیچ تغییری نسبت به نسل قبلی این خودرو نداشته است.

در بخش جلویی این خودرو نیز مانند همواره از همان طراحی کوسه ای استفاده شده است و بخش بالایی کاپوت از بخش پایینی آن جلوتر است. متاسفانه شرکت BMW حتی شیشه های عقب خودرو خود را نیز پوشانده است و نمی توان درباره اتاق و امکانات داخلی این خودرو نظر داد. اما یقینا برای سرنشینان عقب در این خودرو دو مانیتور و برای سرنشینان جلو یک مانیتور بسیار عظیم تعبیه شده است.

موتور استفاده شده در خودرو از نوع توربو بوده که اندازه ای 6.6 لیتری دارد و به یاری فناوری EV کمترین میزان فراوری آلاینده را خواهد داشت. با این حال هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو منتشر نشده است و باید منتظر اعلام شرکت BMW در این باره بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1265

به "تصاویر جاسوسی از خودرو جدید BMW ، پرچمدار بعدی همه را متعجب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جاسوسی از خودرو جدید BMW ، پرچمدار بعدی همه را متعجب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید