تصاویر ا استعدادهایی که سوخت می شوند و صدایشان به جایی نمی رسد ؛ 60 هزار جاوید داستان یاغی در سیستان شناسنامه ندارند

به گزارش مسافرت رو، محمود نهتانی مربی دانیال شه بخش، بوکسور تاریخساز تیم ملی ایران است که از استعداد سوزی در سیستان و بلوچستان، به علت عدم صدور شناسنامه برای بچه هایی با ملیت ایرانی گلایه کرد.

تصاویر ا استعدادهایی که سوخت می شوند و صدایشان به جایی نمی رسد ؛ 60 هزار جاوید داستان یاغی در سیستان شناسنامه ندارند

به گزارش خبرنگاران - این بوکسور تاریخ ساز به ایسنا گفته :بر اساس آمار اداره اتباع در اردیبهشت 1401 ، قانون اعطای تابعیت ایرانی به بچه ها مادران ایرانی شامل حدودا 100 هزار نفر می گردد که برای گرفتن شناسنامه و تابعیت ایرانی ثبت نام نموده اند، اما تا به امروز این قانون به صورت درست اجرا نشده است. بعد از گذشت دو سال نیز این آمار به بیش از 100 هزار نفر افزایش یافته است اما تنها 10 درصد این آمار پیروز به گرفتن شناسنامه شده اند. بیش از 90 هزار نفر شناسنامه نگرفته اند که تقریبا 55 تا 60 هزار نفر آن ها مربوط به استان سیستان و بلوچستان هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2226

به "تصاویر ا استعدادهایی که سوخت می شوند و صدایشان به جایی نمی رسد ؛ 60 هزار جاوید داستان یاغی در سیستان شناسنامه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ا استعدادهایی که سوخت می شوند و صدایشان به جایی نمی رسد ؛ 60 هزار جاوید داستان یاغی در سیستان شناسنامه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید