تراکتور بحران زده، حریف سرسخت پرسپولیس در راه صدر

به گزارش مسافرت رو، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می فرایند.

تراکتور بحران زده، حریف سرسخت پرسپولیس در راه صدر

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و تراکتور در حالی به مصاف هم می فرایند که این بازی همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است اما در این فصل تراکتور به شدت در بحران نهاده شده است و در حال حاضر هم در منطقه خطر قرار داد، برعکس پرسپولیس که این فصل نیز مدعی قهرمانی است و در رده دوم جدول رده بندی نهاده شده است.

پرسپولیس در این فصل برابر تیم های فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن و سپاهان به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک باختند و بعلاوه برابر تیم های استقلال، طرفدار، گل گهر و مس رفسنجان متوقف شدند. هم اکنون پرسپولیس با 7 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست، 17 گل زده، 8 گل خورده و کسب 25 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد.

در آن سوی میدان تراکتور این فصل شرایط خوبی نداشته است. این تیم که با مسائل مدیریتی دست و پنجه نرم می نماید، در زمین نیز نتایج خوبی کسب ننموده است. تراکتور تا به امروز در 12 هفته گذشته، 7 شکست داشته است، 2 تساوی و 3 پیروزی. تبریزی ها بعلاوه آمار 10 گل زده و 14 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای ملاقات مقابل تراکتور، امروز (یکشنبه) آخرین تمرین خود پیش از این بازی را در استادیوم شهید کاظمی برگزار کرد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز و آخرین تمرین پیش از ملاقات برابر تراکتور از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 14 و 30 دقیقه در استادیوم شهید کاظمی شروع شد. پیش از شروع تمرین، یک جلسه فنی برگزار گردید و آخرین نکات لازم از سوی کادر فنی از روی تصاویر ویدئویی برای بازیکنان تشریح گشت. پس از جلسه فنی، بازیکنان با حضور در زمین چمن، بدن ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند.

در بخش بعدی، بازی مهیج آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در قسمت های بعدی تمرین نیز مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار نهاده شد. تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید و طی آن، به غیر از چهار بازیکن مصدوم؛ امید عالیشاه، حامد پاکدل، محمد شریفی و وحدت هنانوف، سایر بازیکنان در تمام بخش های تمرین در اختیار کادر فنی بودند و حضوری پرتلاش داشتند.

بازیکنان بعدی از تمرین، بدنها را سرد و راهی رختکن شدند و بعد از استراحت و وقفه ای کوتاه، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی پیش از بازی با تراکتور شرکت نمایند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) از ساعت 17 در استادیوم آزادی، میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

محتمل است یحیی گل محمدی به کاپیتان خود در بازی فردا استراحت دهد. این طور که از شواهد و قرائن پیداست پرسپولیس باز هم در ترکیب خود تغییر داشته و با چند جابجایی نسبت به بازی با سپاهان در بازی فردا مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت. مصدومیت 4 بازیکن و غیبت آن ها به علت آسیب دیدگی از یک سو و تفکرات فنی برای رویارویی با تیم حریف از سوی دیگر باعث می شود باز هم شاهد چند تغییر در ترکیب سرخ ها باشیم.

برهمین اساس و با توجه به این که پرسپولیس ملاقاتهای حساس خود را پشت سر گذاشته و در سه هفته آینده، بازی های سبک تری در پیش دارد، شاید شاهد نیمکت نشینی بعضی بازیکنان و استراحت دادن به آن ها باشیم که سیدجلال حسینی یکی از این نفرات است. از این رو احتمالا کاپیتان اول سرخپوشان روی نیمکت خواهد نشست تا شاهد بازگشت فرشاد فرجی به ترکیب اصلی باشیم. سیدجلال یکی از عوامل اصلی پیروزیت قرمزها در چند هفته گذشته بوده و به خصوص مقابل سپاهان عملکرد درخشان و قابل توجهی داشت تا تعیین شود غیبت او در ترکیب اصلی تا چه حد می تواند روی نتایج پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

بیش از 7 سال است که تراکتوری ها در استادیوم آزادی پیروز به شکست پرسپولیس نشده اند. آخرین باری که پرسپولیس در استادیوم آزادی مقابل تراکتور باخت به سال 1393 برمی شود. از آخرین باخت پرسپولیس به تراکتور در استادیوم آزادی بیش از 7 سال می گذرد. در آن بازی علی دایی سرمربی پرسپولیس بود و رسول خطیبی راهنمایی تراکتوری ها را برعهده داشت. دو سرمربی پس از آن بازی صحبت های جالبی را مطرح کردند.

لازم به ذکر است پرسپولیس و تراکتور در حالی فردا مقابل هم به میدان می فرایند که تا به امروز 49 بازی برابر هم در لیگ تخت جمشید، جام آزادگان، لیگ برتر و سوپرجام برگزار نموده اند. 23 برد برای پرسپولیس، 10 پیروزی برای تراکتور و 16 مساوی برای دو تیم در این بازی ها ثبت شده است. دو تیم در ادوار لیگ برتر 26 بار مقابل هم نهاده شده اند که سهم پرسپولیس 12 و تراکتور 9 پیروزی بوده و 5 بازی نیز مساوی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2018

به "تراکتور بحران زده، حریف سرسخت پرسپولیس در راه صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور بحران زده، حریف سرسخت پرسپولیس در راه صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید