تامین خدمات رفاهی برای سالمندان در استان مرکزی مدنظر قرار گیرد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از نخبگان، فرزانگان و سالمندان استان مرکزی در اراک گفت: سالمندی و کهنسالی در انتظار همه ما است و همه ما به این مرحله از زندگی خواهیم رسید. باید به دنبال این باشیم که شرایط رفاه برای سالمندان از هر حیث مهیا گردد.

تامین خدمات رفاهی برای سالمندان در استان مرکزی مدنظر قرار گیرد

وی اضافه کرد: انتقاداتی که از سوی برخی سالمندان در این مراسم مطرح شد کاملا صحیح است و آنچه تا امروز شنیده گردیده وعده بوده و با توجه به مسائل و مسائل مربوط به سالمندان، این قشر از مسئولین کشور کمتر عمل دیده اند.

آقازاده اعلام کرد: سالمندان در وضعیت اقتصادی کنونی جامعه و کشور، در شرایط سختی به سر می برند چرا که هم اکنون از سوی دشمنان شرایط تنگنای اقتصادی ایجاد گردیده است. دولت با حمایت مردم کوشش می نماید تا بدون اینکه فشار بیشتری به قشر آسیب پذیر جامعه وارد گردد، بتوانیم از این تنگناها مثل همیشه عبور کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال فعلا این شرایط در جامعه ایجاد گردیده و دولت هم می داند که فشار این شرایط بیشتر بر روی برخی اقشار از جمله افراد سالمند جامعه قرار گرفته است و این افراد از لحاظ مادی واقعا در مضیقه هستند.

آقازاده اعلام کرد: مسائل و مسائلی که از سوی نمایندگان سالمندان، سمن ها و برخی سالمندان مطرح شد را در کارگروه های مختلف طرح موضوع و اجرای آنها را پیگیری خواهیم کرد؛ به خصوص برای به وجود آمدن شرایط رفاهی برای سالمندان در استان مرکزی برنامه ریزی خواهد شد.

آقازاده تاکید نمود: باید در استان مرکزی شرایطی به وجود بیاوریم که سالمندان بتوانند از بسیاری خدمات شهروندی یا به صورت رایگان و یا به صورت نیم بها بهره مند شوند. این موضوع ظاهرا کم اهمیت در اکثر کشورها برای شهروندان سالمند اجرا گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 118

به "تامین خدمات رفاهی برای سالمندان در استان مرکزی مدنظر قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین خدمات رفاهی برای سالمندان در استان مرکزی مدنظر قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید