رجحان ایران مقابل تایلند در نیمه نخست، گلزنی دژاگه بعد از 20 ماه و پاس گل بیت آشور

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: تیم فوتبال ایران در نیمه نخست بازی مقابل تایلند به رجحان رسید.

رجحان ایران مقابل تایلند در نیمه نخست، گلزنی دژاگه بعد از 20 ماه و پاس گل بیت آشور

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران تیم ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت های 2015 آسیا از ساعت 15:30 در استادیوم راجامانگالا به مصاف میزبان خود تایلند رفت و نیمه اول را با فزونی 2 بر صفر پشت سر گذاشت.

بازی با حملات پراکنده تایلندی ها شروع شد اما زهر حملات به اندازه ای نبود که دنیل داوری را به زحمت بیندازد. خیلی زود ایران میانه میدان را در اختیار نهاده شد و پژمان منتظری می توانست ایران را به گل برساند اما ضربه اش را جایی زد که دقیقا دروازه بان تایلند حضور داشت. در ادامه بازی بیشتر محدود به نبردهای میانه میدان شد و در یکی از همین نبردها تکل جباری پیراهن بازیکن تایلندی را پاره کرد تا این او نخستین بازیکن اخطاری تیم ایران باشد.

بازی با حملات ایران ادامه پیدا کرد و بعد از آنکه شوت مجتبی جباری توسط دروازه بان تایلند دفع شد بر روی حرکت مسعود شجاعی و اشتباه مدافع تایلند، اشکان دژاگه در دقیقه 29 با ضربه ای هنرمندانه دروازه تایلند را گشود. این سومین گل ملی دژاگه بعد از 2 گلی بود که این بازیکن روز 10 اسفند سال 90 برابر قطر در مرحله انتخابی جام جهانی برزیل به ثمر رساند.

در ادامه حملات دو تیم ادامه یافت و در دقیقه 43 مهرداد بیت آشور با پاس به موقع رضا قوچان نژاد را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او 2 بر صفر ایران را پیش بیندازد. بلافاصله یکی از بازیکنان تایلند با عبور از مدافعان ایران توپ را از بالای دستان داوری به سمت دروازه فرستاد که حاج صفی از روی خط توپ را راهی کرنر کرد.

با بی نتیجه ماندن حملات دو تیم در ادامه، نیمه نخست با فزونی 2 بر صفر ایران پایان یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 455

به "رجحان ایران مقابل تایلند در نیمه نخست، گلزنی دژاگه بعد از 20 ماه و پاس گل بیت آشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان ایران مقابل تایلند در نیمه نخست، گلزنی دژاگه بعد از 20 ماه و پاس گل بیت آشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید