ببینید؛ شخصیت نو آزوسینا برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش مسافرت رو، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا با انتشار تریلری تازه از بازی مبارزه ای تکن 8، از شخصیت آزوسینا (Azucena) رونمایی نموده است.

ببینید؛ شخصیت نو آزوسینا برای تکن 8 رونمایی شد

روزهای گذشته برای هواداران بازی های مبارزه ای بسیار مهم بوده زیرا رویداد 2023 Evo خبرهای مهمی را در خصوص تعدادی از بازی های مبارزه ای آینده، از مرتال کامبت 1 گرفته تا Fatal Fury: City of the Wolves، با خود به ارمعان آورده است. در این میان باندای نامکو نیز به این جریان پیوسته است و تریلری تازه را با موضوع یکی دیگر از شخصیت های تکن 8 منتشر نموده است.

این شخصیت تازه آزوسینا نام دارد و اولین حضور خود را در تکن به عنوان اولین شخصیت اهل کشور پرو تجربه می نماید. او به عنوان ملکه قهوه توصیف می گردد که این موضوع در دیالوگ های او مشهود است. او آخرین وارث خانواده اورتیز (Ortiz) است؛ خانواده ای که یک مزرعه قهوه را در پرو اداره می نماید. او تصمیم گرفت در مسابقات The King of Iron Fist برای تبلیغ مزرعه اش شرکت کند.

با این حال، او تنها یک خبره در آماده کردن قهوه نیست، زیرا می تواند با استفاده از حرکات منحصر به فرد خود که از نوعی پایکوبی الهام گرفته شده است، با اعضای مختلف لیست مبارزان تکن مبارزه کند. در واقع آزوسینا با حرکات غیر متعارفی که بر اساس تکنیک های MMA است، مبارزه می نماید. به نظر می رسد که آزوسینا در میان بعضی از هواداران، به ویژه آن هایی که از آمریکای لاتین آمده اند، مورد توجه قرار گرفته است.

تریلر منتشر شده از این شخصیت در کنار رونمایی از حرکات آزوسینا، بعلاوه مکانیک های مختلف تخریب مکان های نبرد را در بازی به نمایش می گذارد و به نظر می رسد که استیج ها پس از دریافت میزان مشخصی آسیب، به مکان دیگری انتقال می یابد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی لیستی از شخصیت های اولیه بازی به طور غیررسمی لو رفته است که از بین آن هایی که سازنده تا به امروز معرفی ننموده می توان به شاهین (Shaheen)، زفینا (Zafina)، یوشیمیتسو (Yoshimitsu)، استیو فاکس (Steve Fox) و آلیسا بوسکونوویچ (Alisa Bosconovitch) اشاره نمود.

بازی تکن 8 هم اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست ساخت است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2345

به "ببینید؛ شخصیت نو آزوسینا برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ شخصیت نو آزوسینا برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید