بازدید سرزده مهندس ضرغامی از عمارت تاریخی مسعودیه

به گزارش مسافرت رو، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت سرزده از عمارت مسعودیه، بازدید کرد.

بازدید سرزده مهندس ضرغامی از عمارت تاریخی مسعودیه

میراث آریا: روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مهندس سید عزت الله ضرغامی شنبه 22 آبان 1400 از بخش های مختلف این بنای تاریخی بازدید و با مدیرعامل صندوق توسعه و احیا و پرسنل این مجموعه گفت وگو کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این بازدید با اشاره به ضرورت احیای بناهای تاریخی، بر حضور علاقه مندان میراث فرهنگی در بناهای تاریخی و به ویژه عمارت مسعودیه تاکید کرد.

او با اطلاع از اقدامات اجرا شده برای بازسازی و بهره برداری از بناهای تاریخی از سوی صندوق توسعه و احیا گفت: شرایط بناهای تاریخی بلاتکلیف باید تعیین شود تا شاهد نابودی این مواریث فرهنگی نباشیم.

مهندس ضرغامی همچنین خواستار ایجاد راه کارهای لازم برای حیات دوباره بناهای تاریخی شد.

هادی میرزایی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، نیز در این بازدید با تشریح اقدامات اجرا شده برای بازسازی و احیای عمارت مسعودیه، فرآیند واگذاری و بازسازی بناهای تاریخی از سوی صندوق احیا به مردم را تشریح کرد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر 47 بنای تاریخی در حال بهره برداری است، گفت: بیش از 90 بنای دیگر در مرحله طراحی، بازسازی و احیا واقع شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1962

به "بازدید سرزده مهندس ضرغامی از عمارت تاریخی مسعودیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرزده مهندس ضرغامی از عمارت تاریخی مسعودیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید