اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی وزرات نیرو به کتابخانه ملی منتقل شد

به گزارش مسافرت رو، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی وزرات نیرو به کتابخانه ملی منتقل شد.

اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی وزرات نیرو به کتابخانه ملی منتقل شد

اداره کل فراهم آوری و ارزشیابی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اجرای قانون و مقررات اسناد ملی و اجرای برنامه ها و سیاست های سازمان در حوزه اسناد ملی ایران در همکاری با وزارت نیرو تعدادی از اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی مربوط به دوره زمانی 1302 لغایت 1316 را به مخازن اسناد آرشیوی معاونت اسناد ملی ایران منتقل کرد.

با توجه به اجرای قانون اسناد ملی ایران، وزارت نیرو اسناد مهم و ارزشمندی را با موضوعات مختلف به این سازمان منتقل کرد. این اسناد در حوزه های مختلف و مشخص سرحدات ارضی و رودخانه های مرزی است که از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

مکاتبه وزارت مالیه با وزارت فواید عامه و فلاحت و تجارت درباره هشدار به میرزا علی محمدخان، مکاتبه محمود جم رئیس الوزرا با اداره کل فلاحت و آنالیز گزارش واصله از حکومت بنادر جنوب مبنی بر مشکل آب کشاورزی، اعلام امکان برداشت محصول صادراتی در حوزه پنبه در صورت مساعدت و همکاری اداره فلاحت در تأمین آب مورد احتیاج، مکتوبات و نامه نگاری های بین وزارتخانه های داخله، فلاحت و تجارت و فواید عامه مبنی بر حسن استفاده از حضور مهندسین طرق و شوارع مأمور نقشه برداری و تسطیح راههای شوسه کرمان و رفسنجان و غیره از جمله اسناد و مدارک مهم انتقالی وزارت نیرو به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2251

به "اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی وزرات نیرو به کتابخانه ملی منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد مهم و ارزشمند آرشیوی وزرات نیرو به کتابخانه ملی منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید