ارزان ترین و گران ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید

به گزارش مسافرت رو، اختلاف گران ترین و ارزان ترین تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا حدود یک میلیارد و 243 میلیون یورو است.

ارزان ترین و گران ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، فردا شب (سه شنبه) فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شروع می گردد. بالاترین سطح رقابت های باشگاهی اروپا با حضور 32 تیم ثروتمند دنیا برگزار خواهد شد اما بعضی از آنها کامل تر از حریفانشان هستند. بر اساس سایت ترانسفر مارکت مجموع تیم های شرکت کننده 14 میلیارد و 899 میلیون و 95 هزار یورو ارزش دارند که منچسترسیتی گرانترین و اسلاویاپراگ ارزان ترین هستند. اختلاف ارزش این دو تیم حدود یک میلیارد و 243 میلیون یورو است.

10 تیم ارزشمند

پنج تیم در این رقابت ها ارزششان بیش از یک میلیارد یورو است. در رتبه نخست، سیتی قرار گرفته است در حالی که در تابستان با بازیکن خاصی قرارداد امضا نکرد. ارزش این تیم یک میلیارد و 280 میلیون یورو است. سپس رئال مادرید (یک میلیارد و 190 میلیون یورو) و بارسلونا (یک میلیارد و 180 میلیون یورو) قرار دارند. پس از آن لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی (یک میلیارد و 70 میلیون یورو) دیده می گردد. پاری سن ژرمن با یک میلیارد و 60 میلیون یورو رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

در ادامه تیم هایی با ارزش کمتر از یک میلیارد دیده می شوند. تاتنهام (984 میلیون یورو) و اتلتیکومادرید (872.5 میلیون یورو) در صندلی های بعدی قرار دارند. در صندلی هشتم نخستین تیم آلمانی دیده می گردد. بایرن مونیخ 867.4 میلیون یورو ارزش دارد و یوونتوس با فاصله کمی (864 میلیون یورو) رتبه نهم را به خود اختصاص داده است. فهرست 10 تیم برتر با چلسی (807 میلیون یورو) بسته می گردد.

10 تیم کم ارزش

اسلاویاپراگ ارزان ترین تیم لیگ قهرمانان است و تنها 36.6 میلیون یورو ارزش دارد. این رقم کمتر از ارزش خیلی از بازیکنان حاضر در این رقابت هاست. تیم های ستاره سرخ (57.95 میلیون یورو)، دینامو زاگرب (73.3 میلیون یورو)، المپیاکوس (83.5 میلیون یورو) و سالزبورگ (95 میلیون یورو) زیر 100 میلیون ارزش دارند. دو تیم بلژیکی خنک (122.15 میلیون یورو) و بروخه (130.7 میلیون یورو) بالاتر از این رقم هستند. سپس گالاتاسرای (136.3 میلیون یورو) و لوکوموتیو (136.65 میلیون یورو) دیده می شوند. رتبه آخر نیز به شاختار دونتسک اوکراین اختصاص دارد که 137.4 میلیون یورو ارزش دارد.

با ارزش ترین گروه ها

با توجه به گروه بندی بازی ها می توان گران ترین گروه را پیدا کرد که گروه A است. تیم های رئال مادرید، پاری سن ژرمن، گالاتاسرای و بروخه در آن حضور دارند. رئال مادرید دومین تیم ارزشمند دنیا است و پاری سن ژرمن در رتبه پنجم دیده می گردد. از طرفی تیم ترک در رتبه هفتاد و سوم قرار گرفته است و رتبه هفتاد و هفتم متعلق به نماینده بلژیک است. در مجموع، این چهار تیم 2 میلیارد و 517 میلیون یورو ارزش دارند.

سپس گروه های F و D قرار دارند. در رتبه اول بارسلونا دیده می گردد که قرار است با تیم های دورتموند، اینتر و اسلاویاپراگ بازی کند. ارزش چهار تیم 2 میلیارد و 386 میلیون و 6 هزار یورو است. گروه بعد از تیم های اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بایرلورکوزن و لوکوموتیو تشکیل شده است. بازیکنان این چهار باشگاه 2 میلیارد و 286 میلیون و 25 هزار یورو ارزش دارند. چهارمین تیم با ارزش زیر 2 میلیارد است. در گروه B تاتنهام، بایرن مونیخ، المپیاکوس و ستاره سرخ یک میلیارد و 992.4 میلیون یورو ارزش دارند.

کم ارزش ترین گروه ها

ارزان ترین گروه، گروه G است که در آن تیم های لایپزیگ، زنیت، بنفیکا و لیون حضور دارند. ارزش این گروه یک میلیارد و 379 میلیون و 35 هزار یورو است. دومین گروه ارزان، گروه C است آن هم در حالی که سیتی در آن حضور دارد. تیم انگلیسی به همراه شاختار، آتلانتا و دینامو زاگرب در مجموع یک میلیارد و 590 میلیون و 8 هزار یورو ارزش دارد. سپس گروه H دیده می گردد. والنسیا، چلسی، لیل و آژاکس در مجموع یک میلیارد و 834 میلیون و 2 هزار یورو ارزش دارند. چهارمین گروه، E است که از تیم های لیورپول، ناپولی، خنک و سالزبورگ تشکیل شده است. یک میلیارد و 912 میلیون و 95 هزار یورو ارزش این گروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 468

به "ارزان ترین و گران ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین و گران ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید